Προ των πυλών η νέα Porsche Panamera
Η Porsche Panamera θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές υβριδικές επιλογές και θα διατίθεται προαιρετικά με ένα καινοτόμο νέο ενεργό πλαίσιο.
Ύστερα από την παρουσίαση της νέας Porsche Cayenne τον περασμένο Απρίλιο, η γερμανική εταιρεία προετοιμάζει το έδαφος για μία ακόμη παρουσίαση, η οποία θα πραγματοποιηθεί πριν από το τέλος της χρονιάς και αφορά την ολοκαίνουργια Porsche Panamera.
Πιο συγκεκριμένα, η τρίτη γενιά της Panamera θα αποκαλυφθεί στις 24 Νοεμβρίου, στο φεστιβάλ Icons of Porsche, με τον κόσμο να μπορεί να το θαυμάσει από κοντά τις επόμενες δυο μέρες που θα ακολουθήσουν. Στις 25 και 26 του μήνα.
Η νέα Porsche Panamera θα έχει κινητήρες εσωτερικής καύσης προδιαγραφών Euro 7.
Λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή της, η νέα Porsche Panamera συνεχίζει να περνάει κάποια τελικά τεστ, παρόλο που διάφορα τα πρωτότυπα έχουν συμπληρώσει ήδη χιλιάδες χιλιόμετρα στις ΗΠΑ, την Σκανδιναβία, την Νότια Αφρική, την Ασία και την Ισπανία.
Στη νέα του γενιά, το 4πορτο σπόρτσκαρ θα προσφέρεται με τέσσερις υβριδικούς κινητήρες. Θυμίζουμε ότι το υπάρχον μοντέλο είναι διαθέσιμο με τρεις υβριδικούς κινητήρες. Ο τέταρτος θα τοποθετηθεί σύμφωνα με τον επικεφαλής της παραγωγής, Thomas Friemuth, σε μια έκδοση υψηλής απόδοσης.
Μετά τις δοκιμές που έχουν λάβει χώρα, η Porsche δηλώνει πως τα πρωτότυπα της κατάφεραν να ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας μόνο την ηλεκτρική τους για περίπου το 70% της συνολικής απόστασης που κάλυψαν.
Τα νέα E-Hybrid μοντέλα, θα έχουν έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που θα συνοδεύεται με ένα νέο διπλοσύμπλεκτο 8τάχυτο σασμάν. Ο ηλεκτρικοκινητήρας θα αντλεί τη δύναμή του από μία μπαταρία 25.9 kWh, με τον on-board φορτιστή να επιτρέπει την επαναφόρτισή της με ισχύ έως 11 kW. Όσο αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αυτοί ήδη έχουν κατασκευαστεί και πληρούν τις απαιτήσεις κινητήρων Euro 7 που θα είναι σε ισχύ από το 2025.
Μαζί με την πλήρως αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων της, η νέα Panamera ενσωματώνει και άλλες νέες εξελίξεις. Για πρώτη φορά η θα διαθέτει προαιρετικά ένα πλαίσιο υψηλών προδιαγραφών με ενεργό έλεγχο των αμορτισέρ και ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων λειτουργιών.
«Με το ενεργό πλαίσιο θέτουμε νέα πρότυπα. Το νιώθαμε σε κάθε μέτρο των δοκιμαστικών μας διαδρομών - πολύ άνετα στα καλντερίμια του λιμανιού της Βαρκελώνης και εξαιρετικά δυναμικά και ευέλικτα στους ελικοειδείς επαρχιακούς δρόμους έξω από την πόλη. Ένα ασύγκριτα ευρύ φάσμα», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Friemuth.
Η νέα Panamera θα εξοπλίζεται με ένα ημιενεργό πλαίσιο με νέα αμορτισέρ δύο βαλβίδων στον βασικό εξοπλισμό, τα οποία μπορούν να ρυθμίζουν τα στάδια συμπίεσης και επαναφοράς ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Αυτό διευρύνει σημαντικά το εύρος μεταξύ άνετης και υψηλής απόδοσης ρύθμισης του πλαισίου ακόμα και στο νέο στάνταρ πλαίσιο.
Η βασική έκδοση της Panamera θα έρχεται με έναν διπλοτούρμπινο 3λιτρο V6 κινητήρα ενώ η Turbo E-Hybrid θα κινείται από έναν διπλοτούρμπινο 4λιτρο V8. Τα μοντέλα E-Hybrid θα είναι εξοπλισμένα με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 190 PS και την προαναφερθείσα μπαταρία 25,9 kWh. Το βάρος της νέας Panamera δεν είναι ακόμα γνωστό αλλά η μεγαλύτερη μπαταρία και η έξτρα ανάρτηση θα έχουν αυξήσει το βάρος κατά τουλάχιστον 43 kg.
Μετά την επίσημη παρουσίασή της το Νοέμβριο, η διάθεση της νέας Porsche Panamera στις αγορές θα ξεκινήσει σταδιακά από τις αρχές του 2024.