Πρεμιέρα για το Suzuki Swift Concept
Πρεμιέρα στο Σαλόνι της Ιαπωνίας για το Suzuki Swift, το οποίο μπορεί να χαρακτηρίστηκε ως concept, αλλά ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής.
Η τρίτη γενιά του Suzuki Swift είναι στην αγορά από το 2016, δεχόμενη ένα μικρό φρεσκάρισμα το 2020. Πλέον έφτασε η ώρα της διαδοχής, με την 4η γενιά του επιτυχημένου μικρού της Suzuki να είναι προ των πυλών.
Δεν υπάρχουν ριζικές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση. Η τελευταία όμως έχει γίνει πιο σύγχρονη και νεανική. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν τετραγωνοποιηθεί, αποκτώντας μία πιο γωνιώδη σχεδίαση. Η κυψελοειδής μάσκα είναι πλέον λίγο μικρότερη, με το σήμα της Suzuki να τοποθετείται κάτω από το καπό, το οποίο έχει ανασηκωθεί, με σκοπό να είναι πιο ασφαλές για τους πεζούς σε περίπτωση σύγκρουσης.
Η 4η γενιά του Suzuki Swift αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη, ακόμη και ως υβριδική
Η διχρωμία του αμαξώματος (από τους καθρέφτες και πάνω) παραμένει, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου του μοντέλου. Η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με την απερχόμενη γενιά εντοπίζεται στο ότι οι πόρτες από την κολόνα C έχουν μεταφερθεί στα πάνελ των θυρών.
Στο πίσω μέρος, η μοναδική αλλαγή αποτυπώνεται στα φωτιστικά σώματα, που έχουν αποκτήσει νέα γραφικά, σχήματος C.
Περνώντας στο εσωτερικό του επερχόμενου Suzuki Swift αντιλαμβάνεσαι τον αέρα της ανανέωσης. Δεσπόζει η νέα οθόνη των Ιαπώνων για το σύστημα infotainment (όμοια με του S-Cross), που σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει διαγώνιο 9”. Το τιμόνι, τα κουμπιά και το σύστημα κλιματισμού (ευτυχώς ξεχωριστά από την οθόνη) προέρχονται και αυτά από άλλα μοντέλα της φίρμας.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει αναλογικούς μετρητές, ανάμεσα στους οποίου υπάρχει μία μικρή οθόνη. Στη νέα του γενιά το Suzuki Swift θα εξοπλίζεται επίσης με πολλά συστήματα ασφαλείας.
Χωροταξικά, το νέο Suzuki Swift δεν αναμένεται να διαφέρει σημαντικά από τον προκάτοχό του. Το μήκος του concept ανέρχεται στα 3.860 mm, το πλάτος στα 1.695 mm, το ύψος στα 1.500 mm και το μεταξόνιο στα 2.450 mm. Επιπροσθέτως, το νέο Swift θα βασίζεται σε μία εξελιγμένη έκδοση της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής Heartect.
Η Suzuki δεν έχει δώσει πολλές πληροφορίες για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο έχει περιγράψει ως κινητήρα «υψηλής απόδοσης με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου». Ξέρουμε επίσης πως θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT. Ανάλογα με την αγορά θα προσφέρονται τα αντίστοιχα σύνολα, με τις πρώτες πληροφορίες να θέλουν να καταφθάνει στην Ευρώπη και υβριδική έκδοση του νέου Swift.