Πρεμιέρα για το νέο Peugeot 2008
Η ώρα της ανανέωσης για το Peugeot 2008 έφτασε, με το άκρως επιτυχημένο Β-SUV να φρεσκάρετε σε επίπεδο εμφάνισης και τεχνολογίας και το αμιγώς ηλεκτρικό E-2008 να αποκτά περισσότερη ισχύ και αυτονομία που αγγίζει τα 406 km.
Το Peugeot 2008 παρουσιάστηκε προς τα τέλη του 2019 και έκτοτε έχει παραχθεί σε περίπου 700.000 αντίτυπα, όντας πάντα στις τρεις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας B-SUV στην Ευρώπη, κατακτώντας μάλιστα και την κορυφή το 2021.
Στην επιτυχία του, σημαντικό ρόλο έπαιξε και το E-2008 το οποίο από το λανσάρισμά του το 2019 έχει σημειώσει πάνω από 75.000 πωλήσεις, κατακτώντας το 2022 μερίδιο αγοράς 17.4% τοποθετώντας το στην πρώτη τριάδα των πωλήσεων στα ηλεκτρικά Β-SUV.
Κάπως έτσι, και μετά από εμπορική πορεία σχεδόν τεσσάρων ετών, η γαλλική φίρμα σήμερα αποκάλυψε το ανανεωμένο 2008, με νέα εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία και αναβαθμισμένους κινητήρες.
Εξωτερικά, στο εμπρός μέρος το 2008 διαθέτει νέα μάσκα με τον νέο λογότυπο και τη σύγχρονη φωτιστική υπογραφή της της μάρκας, ενώ πίσω τα φώτα είναι LED και έχουν ανασχεδιαστεί. Το νέο 2008 πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης που ξεκινούν από 16" και φτάνουν τις 18", στην παλέτα έχουν προστεθεί νέες αποχρώσεις όπως το Selenium Grey που επιλέχθηκε για το λανσάρισμα και η καμπίνα είναι ντυμένη με ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες.
Περνώντας στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει αποκτήσει νέα γραφικά, και όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με κεντρική οθόνη διαγωνίου 10" για το infotainment. Οι κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης έχουν πλέον υψηλότερη ανάλυση και στις εκδόσεις με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ο επιλογέας έχει ανασχεδιαστεί προσφέροντας περισσότερη εργονομία.
Ας περάσουμε όμως στο ζουμί της υπόθεσης ξεκινώντας από το αμιγώς ηλεκτρικό E-2008 που απέκτησε ισχυρότερο μοτέρ απόδοσης 156 ίππων και μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας από τις 50 kWh στις 54 kWh, ικανή να του προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 406 km.
Σε ρεύμα DC η μέγιστη ισχύς φόρτισης είναι 100 kW και σε ρεύμα AC τα 7,4 kW, ωστόσο προαιρετικά οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν έναν πιο ισχυρό φορτιστή 11 kW. Συνολικά, μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 30' με ταχυφορτιστή 100 kW, 4 ώρες και 40' από ένα Wall Box 7.4kW, και 11 ώρες και 10' από μία ενισχυμένη παροχή 3.2 kW.
Στις αρχές του 2024, το νέο 2008 θα διατεθεί και με το νέο σύστημα κίνησης 48V HYBRID, που αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα υπόσχεται 15% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το αντίστοιχο συμβατικό μοτέρ, ενώ στην πόλη μπορεί να κινηθεί το 50% των περιπτώσεων αμιγώς ηλεκτρικά.
Εκτός από τα εξηλεκτρισμένα σύνολα το νέο 2008 είναι διαθέσιμο με τον 1.2 Puretech απόδοσης 100 PS και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και τον ισχυρότερο 1.2 Puretech με 130 ίππους και 6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο 8ρι σασμάν. Το νέο 2008 θα είναι διαθέσιμο και με τον ντίζελ 1.5 BlueHDi με 130 PS και 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Φυσικά, η Peugeot θωρακίζει το 2008 με όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης όπως αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου και σύστημα προειδοποίησης εκτροπής και επαναφοράς στη λωρίδα.
Το νέο 2008 κατασκευάζεται στo εργοστάσιο της Peugeot στο Vigo της Ισπανία και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς στις εκδόσεις Active, Allure και GT.
Η πρώτη περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες και θύρα USB-C εμπρός. Στη συνέχεια, η Allure εξοπλίζεται με ζάντες 17", κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός και πίσω υψηλής ευκρίνειας, σύστημα πρόσβασης και εκκίνησης χωρίς κλειδί, Adaptive Cruise Control, σύστημα i-Connect και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Τέλος, η έκδοση GT προσθέτει ζάντες 18", φώτα LED εμπρός, μαύρη οροφή, και σύστημα i-Connect Advanced με 3D Connected Navigation.