Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 680 ίππους στη Γενεύη
Με προφανή εξαίρεση την 918 Spyder, είναι η πρώτη φορά που η ναυαρχίδα ενός μοντέλου της Porsche θα είναι υβριδική.
Μέχρι σήμερα, τη ναυαρχίδα στη γκάμα της Panamera αποτελούσε η έκδοση Turbo των 550 ίππων.
Από εδώ κι εμπρός τον τίτλο αυτό θα έχει η Turbo S E-Hybrid, που πλάι στον 4λιτρο V8 κινητήρα με τα δύο τούρμπο και τους 550 ίππους προσθέτει κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Η εμπλοκή και η απεμπλοκή του από το σύστημα κίνησης γίνεται με έναν ηλεκτρικά ενεργοποιούμενο συμπλέκτη, ενώ η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και η ροπή τα 86,6 kgm, σχεδόν από το ρελαντί.
Η λογική του υβριδικού συστήματος της Turbo S E-Hybrid έρχεται από την 918 Spyder και η απόδοσή του εξασφαλίζει 0-100 km/h σε μόλις 3,4” και τελική που αγγίζει τα 310 km/h, με μέση τυποποιημένη κατανάλωση 2,9 lt/100 km και μόνο 66 g CO2/km.
Η βασική ρύθμιση του υβριδικού συστήματος είναι η ηλεκτρική «E-Power», στην οποία η Panamera χρησιμοποιεί αποκλειστικά την ηλεκτρική της ενέργεια για να διανύσει έως και 50 km. Μόλις η στάθμη της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ελάχιστο επίπεδο, ενεργοποιείται η λειτουργία «Hybrid Auto» στην οποία αναλαμβάνει δράση και ο θερμικός V8.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: Νέα Porsche Panamera 2017 [video]
Την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα με ρεύμα αναλαμβάνει μια υγρόψυκτη συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου που έχει χωρητικότητα 14,1 KWh. Μέσα σε έξι ώρες φορτίζει πλήρως μέσω μιας απλής οικιακής πρίζας 230V και 10Α, ενώ με τον προαιρετικό φορτιστή των 7,2 KW της Porsche, ο χρόνος φόρτισης πέφτει στις 2,4 ώρες.
Η φόρτιση μπορεί και να προγραμματιστεί με τη βοήθεια του infotainment του αυτοκινήτου και την εφαρμογή Porsche Connect App, ενώ το σύστημα κλιματισμού μπορεί να δροσίζει το αυτοκίνητο ενόσω η μπαταρία φορτίζει, χάρη στην εξωτερική τροφοδοσία με ρεύμα.
Η επίσημη παρουσίαση της Panamera Turbo S E-Hybrid θα γίνει στο Σαλόνι της Γενεύης στις 7 Μαρτίου και η εμπορική διάθεσή της θα ξεκινήσει στην Ευρώπη τον Ιούλιο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, με κοντό και μακρύ (+15 cm) μεταξόνιο.
Ο βασικός εξοπλισμός της κορυφαίας Panamera προφανώς θα είναι ιδιαίτερα πλούσιος, περιλαμβάνοντας ακόμα και κεραμικά φρένα, το Porsche Dynamic Chassis Control Sport με ενεργό Torque Vectoring Plus, Power Steering Plus και τροχούς 21 ιντσών.
Τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και η αερανάρτηση είναι επίσης στάνταρ, ενώ για την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο και το σύστημα τετραδιεύθυνσης.
[Πηγή: Porsche]