Πιθανό ένα Ford Fiesta RS;
Το υπαινίχθηκε ο επικεφαλής του τμήματος Ford Performance Ευρώπης.
Πριν παρουσιαστεί επίσημα το νέο Fiesta της 7ης γενιάς, υπήρχε έντονη φημολογία για μια κορυφαία σπορ έκδοση RS. Οι φήμες αυτές διαψεύστηκαν πριν περίπου 10 μήνες.
Τώρα όμως επιστρέφουν λόγω ενός υπαινιγμού που άφησε ο επικεφαλής του βραχίονα Ford Performance για την Ευρώπη, Leo Roeks.
Όταν ρωτήθηκε από συνάδελφο του αυστραλιανού Motoring για το αν θα υπάρξει έκδοση του νέου Fiesta πιο «καυτή» από το ST, o Roeks έσκασε ένα πλατύ χαμόγελο και είπε: «Δεν μπορώ να σας πω, όμως είμαι πολύ απασχολημένος».
Η ενδεχόμενη έκδοση Fiesta RS αναμένεται σε περίπου ένα χρόνο, στα μέσα του 2019, μαζί με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το νέο Fiesta ST, που προς το παρόν διατίθεται μόνο με χειροκίνητο 6άρι. Το Motoring λέει πως το DCT καθυστερεί λόγω της κακής φήμης που είχε το υπάρχον PowerShift – κυρίως στις ΗΠΑ.
Σχετικά με το φημολογούμενο Fiesta RS, λογικά θα πρέπει να έχει μεγαλύτερο κινητήρα από τον 3κύλινδρο 1.5 του ST. Το πιθανότερο είναι να έχει έναν 2λιτρο 4κύλινδρο και θυμίζουμε ότι ο 2.0 EcoBoost του Focus ST απέδιδε 255 PS και 37,3 kgm σε λειτουργία overboost. Αρκεί να χωρέσει κάτω από το καπό του Fiesta.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Ford Focus ST
Τώρα, το αν θα μπορεί να μεταφερθεί στο δρόμο μια τόσο μεγάλη ροπή από τους μπροστινούς μόνο τροχούς, είναι θέμα προς συζήτηση. Υπάρχουν πάντως λύσεις, όπως η ανάρτηση RevoKnuckle του Focus RS MkII, αλλά και η τετρακίνηση, αφού το νέο Fiesta MkVII είναι βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα global B-car που υποστηρίζει και τετρακίνητα μοντέλα όπως το EcoSport.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Ford Focus RS
[Πηγή: Motoring]