Παρουσιάστηκε το ηλεκτρικό πρωτότυπο Renault Twin’Z

Παρουσιάστηκε το ηλεκτρικό πρωτότυπο Renault Twin’Z

Το πρωτότυπο Twin’Z (από το twins που σημαίνει δίδυμα) είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό 5θυρο μίνι, και αποτελεί το αδελφό μοντέλο ενός 3θυρου πισωκίνητου πισωμήχανου πρωτότυπου που θα παρουσιαστεί τον άλλο μήνα. Το Twin’Ζ είναι επίσης πισωκίνητο και πισωμήχανο αλλά αντί για θερμικό κινητήρα έχει ηλεκτρικό.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 68 ίππων και των 23,1 kgm ροπής δεν χαρίζει καλές επιδόσεις (τελική ταχύτητα 130 km/h), παρά το γεγονός ότι το μήκους 3,62 m πρωτότυπο ζυγίζει 980 kg.

Παράλληλα, η ανάρτησή του είναι ιδιαίτερα «σοφιστικέ» για αυτοκίνητο της κατηγορίας και αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, με τα αμορτισέρ να είναι ρυθμιζόμενα της Ohlins.

Η σχεδίαση του πρωτοτύπου αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ της Renault και του βρετανού σχεδιαστή Ross Lovegrove, που έχει σχεδιάσει από ξύλινα ποδήλατα μπαμπού μέχρι την καμπίνα της πρώτης θέσης της Lufthansa. O Ross Lovegrove έχει σχεδιάσει ακόμα και τους τροχούς του μοντέλου, ενώ τα ελαστικά είναι ειδικά σχεδιασμένα από την Michelin και είναι διάστασης 205/40 R18.

Οι πίσω πόρτες ανοίγουν με ανάποδη φορά (suicide doors) και σε συνδυασμό με την απουσία κεντρικής κολώνας, η καμπίνα δείχνει αρκετά ευρύχωρη. Όλο το εσωτερικό διαθέτει συστοιχίες LED που το φως τους συνάδει απόλυτα με τις επενδύσεις. Τα καθίσματα είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν λεπτότερα και ελαφρύτερα, ενώ καλύπτονται από αδιάβροχες και βραδύκαυστες ταπετσαρίες. Το σύστημα πολυμέσων ελέγχεται μέσω ταμπλέτας που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Εν κατακλείδι, το πρωτότυπο Twin’Z δεν μας δείχνει απλώς πως θα είναι το Twingo επόμενης γενιάς, αλλά χάρη στην ιδιαίτερη σχεδίασή του καταλαβαίνουμε ότι η Renault σκοπεύει να προσφέρει και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης του μοντέλου με σκοπό να «χτυπήσει» το Fiat 500 και το Opel Adam.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube