Pagani Imola Roadster, η ισχυρότερη ανοικτή Pagani
Με 850 PS, οκτώ τυχεροί θα απολαύσουν τα ξεσκέπαστα κάλλη της Pagani Imola Roadster.
Ονομάζεται Pagani Imola Roadster κι είναι το τελευταίο αριστούργημα του Αργεντινού Horacio Pagani. Ένα hypercar βασισμένο στη Huayra με έμπνευση από την αμιγώς πιστάδικη Huayra R. Ενώ παράχθηκαν μόνο πέντε κουπέ Imola, η Pagani θα κατασκευάσει οκτώ Imola Roadster.
Όλες θα φορούν τον διτούρμπινο AMG V12 των 6,0 lt, με απόδοση 850 PS στις 5.600 rpm και 1.100 Nm μεταξύ 3.600 και 5.600 rpm.
Ένα αγωνιστικό με πινακίδες δρόμου και την απαραίτητη πολυτέλεια. Η Pagani Imola Roadster θα κάνει οκτώ τυχερούς ιδιοκτήτες λίγο πιο ευτυχισμένους
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του Xtrac, ενός 7τάχυτου σειριακού αυτοματοποιημένου χειροκίνητου κιβωτίου.
Δεν έχουν δοθεί στοιχεία για την επιτάχυνση, αλλά περιμένουμε κάτω από 3" για το 0-100 km/h. Έτσι κι αλλιώς, καθώς είναι πισωκίνητη, οι εκκινήσεις από στάση δεν είναι το ισχυρό σημείο της Imola. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 350 km/h. Ωστόσο, η Pagani αξιώνει 2,2 G μέγιστης πλευρικής επιτάχυνσης στις στροφές και το φρενάρισμα.
Για να επιτύχει τέτοια πέδηση, η Imola εμπιστεύεται την Brembo: 6πίστονες δαγκάνες με κεραμικά δισκόφρενα 400 mm μπροστά και 4πίστονες με 380 mm πίσω.
Η σχεδίαση κι η αεροδυναμική έχουν επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από την Huayra R, επιτρέποντας 600 kg downforce στα 280 km/h. Οι αεροδυναμικές επεμβάσεις αποσκοπούν τόσο στη βελτίωση της σταθερότητας, όσο και στη βελτιστοποίηση της ψύξης.
Και βέβαια, μπορεί οι περισσότεροι να επιλέξουν την Pagani Imola Roadster για τη μόστρα, αλλά η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι αξιοσημείωτη. Η προσπάθεια για ελάφρωμα έχει μειώσει το βάρος στα μόλις 1.260 kg. Ακόμα και το χρώμα Acquarello Light εξοικονομεί 5 kg.
Οι ζάντες εξελίχθηκαν από την APP κι είναι κατασκευασμένες από ένα νέο σφυρήλατο υλικό που ονομάζεται Avional. Μετά τη σφυρηλάτηση, υποβάλλονται σε χειροκίνητη επεξεργασία για να διασφαλιστεί το τέλειο φινίρισμα και ότι δεν θα μείνει ούτε ένα γραμμάριο επιπλέον υλικού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε το ρεκόρ της Pagani Huayra Roadster BC στο Spa-Francorchamps [video]
Με 21 ίντσες μπροστά και 22 πίσω, είναι εφοδιασμένες με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo RS, με τη διάσταση στο πίσω μέρος να είναι 355/25.
Παρά τις αγωνιστικές καταβολές, το εσωτερικό ενώ τέτοιου hypercar δεν θα μπορούσε να είναι λιτό, όπως ας πούμε της πιστάδικης Bugatti Bolide των €4 εκατομμυρίων. Τα κάρμπον καθίσματα φέρουν ζώνες τεσσάρων σημείων κι είναι επενδυμένα με λεπτό δέρμα, όλα σε άψογο φινίρισμα.
Η τιμολόγηση παραμένει μυστήριο, αλλά πιθανότατα, είναι μια πληροφορία που έχει καθαρά ακαδημαϊκό ενδιαφέρον. Υπάρχει έτσι κι αλλιώς καμία πιθανότητα να ανήκετε στους τυχερούς οκτώ;