Νέο Toyota Land Cruiser, μια νέα περιπέτεια ξεκινά
Με αυτά τα λόγια τιτλοφορεί το δελτίο Τύπου η ιαπωνική φίρμα για την επιστροφή του Toyota Land Cruiser με ρετρό εμφάνιση. Με την αποκάλυψή του την Τετάρτη, 2 Αυγούστου.
Την Τετάρτη 2 Αυγούστου, ο ιαπωνικός κολοσσός θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του θρυλικού του 4x4, του Toyota Land Cruiser.
Ένα μοντέλο που θα είναι εμπνευσμένο από την έκτη γενιά του μοντέλου, πίσω στα χρόνια των 80s.
Το Toyota Land Cruiser αποτελεί πραγματικό θεσμό για τους Ιάπωνες. Ό,τι είναι για τη Land Rover το Defender, για τη Mitsubishi το Pajero, για το Μπλε Οβάλ το Ford Bronco ή για την Jeep το Wrangler.
Το επόμενο Toyota Land Cruiser δεν θα αρνείται την καταγωγή και την προέλευσή του, ως εκ τούτου η βούλησή του είναι θα να διατηρήσει μια πιστή, την πιστή του πελατεία
Το ιαπωνικό 4x4 διατίθεται στην αγορά από το 1951 και διά μέσου όλων των γενεών αλλά ήταν πάντα απαρέγκλιτα προσηλωμένο στη διατήρηση των δυνατοτήτων εκτός ασφάλτου, ταιριασμένες με μεγάλη αντοχή και αξιοπιστία. Χάρη σε σε αυτήν την πρώτη, ένας μεγάλος αριθμός παλιών Toyota Land Cruiser εξακολουθεί να περιφέρεται όπου δη στην Αφρική.
Ένα νέο μοντέλο, αυτό της ένατης γενεάς έρχεται από τις δύο Αυγούστου να βγάλει στη σύνταξη την τρέχουσα J150 -και όχι την J300 που διατίθεται από το 2021 στη Β. Αμερική. Με μια αισθητική συγγένεια με τη γενιά των 80s, όπως φαίνεται από τη φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η Toyota.
Ωστόσο, κάτω από τα ρετρό ρούχα, το νέο Toyota Land Cruiser θα στηρίζεται την πλατφόρμα του τελευταίου Lexus GX, μοντέλου που δεν πωλείται στην Ευρώπη). Πρόκειται για την αρχιτεκτονική GF-A, ένα πλαίσιο τύπου σκάλας, με άλλα λόγια ένα «αρχαϊκό» σασί που εγγυάται εξαιρετικές δεξιότητες εκτός ασφάλτου.
Το επόμενο Land Cruiser λοιπόν, εξακολουθεί να μην αρνείται την καταγωγή και την προέλευσή του, ως εκ τούτου η βούλησή του είναι θα να διατηρήσει μια πιστή, την πιστή του πελατεία.
Από την άλλη πλευρά, είναι ακόμα δύσκολο να γνωρίζουμε ποια θα είναι τα μοτέρ που θα συνθέτουν την γκάμα του. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπάρχει ένας διτούρμπινος V6 με χωρητικότητα 3.4 lt και απόδοση 349 άλογα. Ένας κινητήρας του οποίου οι εκπομπές CO2 είναι πολύ υψηλές για να κάνει καριέρα στην Ευρώπη.
Θα μπορούσε βέβαια να αρκεστεί στον ντίζελ των 2,8 λίτρων με τους 204 ίππους. Αλλά με το πογκρόμ που έχει εξαπολυθεί στους πετρελαιοκινητήρες, ένα υβριδική σύστημα κίνησης φαίνεται απαραίτητο.
Το θρυλικό Toyota Land Cruiser εξακολουθεί να διατηρεί ένα μέρος του μυστηρίου, είτε σε μηχανoλογικό επίπεδο είτε σε εσωτερική διάταξη είτε σε σχεδιασμό.
Η Toyota σαφώς θα βρέθηκε σε δίλημμα. Να πάει upmarket προκειμένου να αναζητήσει πελάτες στο τερέν του Land Rover Defender ή να διατηρήσει μια κάπως ρουστίκ εμφάνιση και πιο λογική τιμή, για να διαιωνίσει τον θρύλο και τον μύθο; Απάντηση σε δύο μέρες.