Νέο Renault Captur: Να το και από πίσω!
Κινεζικό σάιτ έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από τη δεύτερη γενιά του Captur χωρίς καμουφλάζ. Νέο, ορίτζιναλ ντιζάιν με δύο μεγάλα φανάρια-«αγκίστρια».
Η Renault αγωνίζεται να κρατήσει μυστικό στο νέο Captur! Φευ! Πριν από λίγες ημέρες, μια πρώτη εικόνα έκανε τη βόλτα του web και λίγο αργότερα ένα μικρό videο.
Οπότε είδαμε ξεκάθαρα το αυτοκίνητο χωρίς καμουφλάζ από εμπρός αριστερά και τρία τέταρτα. Σήμερα, η διαρροή -τουλάχιστον όσον αγορά την ολότητα του νέου Captur- ολοκληρώθηκε με τη φωτογραφία του πίσω μέρους που δημοσιεύθηκε από την κινεζική ιστοσελίδα Autohome.
Πρόκειται προφανώς για το προγραμματισμένο Captur της κινεζικής αγοράς, που κατασκευάζεται μάλιστα και στη μεγάλη ασιατική χώρα και μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, όπου και απαθανατίστηκε. Το μοντέλο για την Ευρώπη θα έχει το ίδιο σχέδιο, με ορισμένα ακόμη διακοσμητικά στοιχεία.
Εάν λοιπόν την αισθητική εξέλιξη την κρίναμε φειδωλή εμπρός, το πίσω μέρος αλλάζει εις βάθος. Το Captur ΙΙ υιοθετεί νέας σχεδίασης φώτα σχήματος «C», με το πάνω μέρος τους να «ξεχειλίζει» στην πίσω πόρτα. Μια ανάλογη γεύση από αυτά τα φώτα είχαμε πάρει στο πρωτότυπο Symbioz που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017. Φώτα που στην περίπτωση του Captur ΙΙ συνδυάζονται με τους πιο έντονους ώμους. Έτσι, το Captur ΙΙ θα έχει συνολικά μια πιο μυώδη σιλουέτα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Renault συνεχίζει να εξελίσσει το υβριδικό, νέο Captur
Μεταξύ των άλλων αλλαγών στην πίσω μέρος, παρατηρούμε ότι η πινακίδα κυκλοφορίας βρίσκεται πλέον πάνω στον προφυλακτήρα, ως εκ τούτου, το ακατέργαστο πλαστικό τμήμα ανεβαίνει μέχρι την πόρτα. Οι χρωματικές «αγκύλες» μάλιστα υπενθυμίζουν αυτές του φρεσκαρισμένου Kadjar. Να σημειώσουμε ακόμη τις ορατές μπούκες της εξάτμισης που προορίζονται τόσο για το κινεζικό όσο και για το ευρωπαϊκό μοντέλο. Αν και το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι μονόχρωμο, το Captur ΙΙ θα προτείνεται και σε διχρωμία, στοιχείο που ήταν συστατικό επιτυχίας της πρώτης γενιάς του.
Το νέο Captur είναι προγραμματισμένο να αποκαλυφθεί επισήμως στις 3 Ιουλίου 09:00, ώρα Γαλλίας. Αν και αυτές οι πολυάριθμες διαρροές ίσως αναγκάσουν τη Renault να επιταχύνει το σχέδιο της επικοινωνίας της…