Νέο, «μικρο-υβριδικό» VW Golf 1.5 TSI ACT Bluemotion

Νέο, «μικρο-υβριδικό» VW Golf 1.5 TSI ACT Bluemotion

Με την εξελιγμένη τεχνολογία του, ο νέος κινητήρας βενζίνης 130 ίππων «προσφέρει παρόμοια κατανάλωση με έναν ντίζελ»

 

Το νέο VW Golf 1.5 TSI ACT Bluemotion έχει την έκδοση 130 PS του 1.5 TSI, με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων και “eco-coasting” όταν συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG.

H Volkswagen λέει ότι ο συνδυασμός του κινητήρα 1.5 TSI ACT με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κατατάσσεται στα micro-hybrid κινητήρια συστήματα λόγω της λειτουργίας coasting (ελεύθερου ρολαρίσματος). Η λειτουργία αυτή σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι (π.χ. πριν σταματήσει ή όταν κινείται σε ελαφριά κατηφόρα), και τον αποσυνδέει από τους τροχούς ελευθερώνοντας το συμπλέκτη.

Η VW υποστηρίζει ότι η λειτουργία “eco-coasting” μειώνει την κατανάλωση βενζίνης έως και κατά 0,4 lt/100km. Χρησιμοποιεί το σύνηθες 12βολτο ηλεκτρικό σύστημα και μια συμπαγών διαστάσεων μπαταρία ιόντων λιθίου που παρέχει ενέργεια σε όλα τα σχετικά συστήματα όταν ο κινητήρας είναι σβηστός.

Στον (υπό κατάργηση) εργαστηριακό κύκλο μετρήσεων NEDC, το Golf 1.5 TSI ACT Bluemotion είχε μέση κατανάλωση 4,8 lt/100km, ενώ η μέτρηση στον αστικό κύκλο έπεσε στα μόλις 4,0 lt/100km με το κιβώτιο DSG.

To σύστημα ACT απενεργοποιεί, ως γνωστόν, τους δύο μεσαίους κυλίνδρους στα μικρά φορτία, ανάμεσα στις 1.400 και τις 4.000 rpm, και σε ταχύτητες μέχρι τα 130 km/h, για μείωση των εσωτερικών απωλειών, άρα και της κατανάλωσης. Για τον ίδιο λόγο, ο κινητήρας λειτουργεί στον κύκλο του Miller, όπου οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν νωρίτερα. Αυτό επιτρέπει την αύξηση της σχέσης συμπίεσης στο 12,5:1 για καλύτερη θερμική απόδοση, και μαζί με τη χρήση τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) –που μέχρι τώρα είχαν μόνο σπορ βενζινοκίνητα– δίνει έως και 10% μεγαλύτερη οικονομία βενζίνης.

Η VW ανακοινώνει ότι ο 1.5 TSI ACT Bluemotion θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, ενώ η τεχνολογία του έχει μελετηθεί για εφαρμογή σε κινητήρες μικρότερου κυβισμού, με λιγότερους κυλίνδρους, καθώς επίσης σε κινητήρες φυσικού αερίου και σε mild, full και plug-in υβριδικά συστήματα.

Το Gοlf 1.5 TSI ACT Bluemotion είναι ήδη διαθέσιμο σε ευρωπαϊκές αγορές, ως χάτσμπακ και στέισον Variant.

[Πηγή: Volkswagen]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo 150 PS

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube