Νέο Mazda3 2014: Διαρροή φωτογραφιών και πληροφοριών

Νέο Mazda3 2014: Διαρροή φωτογραφιών και πληροφοριών

Παρά το γεγονός ότι μεγάλωσε σε διαστάσεις, το νέο Mazda3 είναι 60 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του

Το μικρό οικογενειακό της Mazda, το 3, αποκαλύφθηκε σήμερα μέσω διαρροής και μας δείχνει την επίσημη «ενδυμασία» του και όχι μόνο. Αν και είχαμε πάρει μια γεύση από την προηγούμενη διαρροή μιας ιαπωνικής μπροσούρας του.

Όπως βλέπετε, το νέο Mazda3 ακολουθεί πιστά τη σχεδιαστική γλώσσα των αδελφών μοντέλων Mazda6 και CX-5, πράγμα που σημαίνει ότι διαθέτει νεανική και συνάμα δυναμική σχεδίαση. Η σχεδίαση μάλιστα του μοντέλου βοήθησε έτσι ώστε ο αεροδυναμικός συντελεστής να είναι 0,275, τιμή καλή εάν σκεφτούμε ότι είναι χάτσμπακ.

Το νέο Mazda3 φτάνει σε μήκος τα 4.465 mm, σε πλάτος τα 1.795 mm και σε ύψος τα 1.450 mm, πράγμα που σημαίνει ότι έχει μεγαλώσει σε όλες του τις διαστάσεις. Μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο που πλέον φτάνει τα 2,7 m. Αυτή η αύξηση των διαστάσεων βοήθησε τους σχεδιαστές να φτιάξουν μια πιο ευρύχωρη καμπίνα. Κερδισμένος βγήκε και ο χώρος αποσκευών, φτάνοντας πλέον τα 350 λίτρα (+10 λίτρα).

Παρά το γεγονός ότι μεγάλωσε σε διαστάσεις, το νέο Mazda3 είναι 60 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Αυτό επετεύχθη χάρη στην δίαιτα που υπέστη σε όλα σχεδόν τα μηχανικά του μέρη. Επίσης, είναι 30 τοις εκατό πιο άκαμπτο.

Αρχικά, το νέο Mazda3 θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης τεχνολογίας SkyActiv και έναν πετρελαιοκινητήρα. Ο βασικός κινητήρας των 1,5 λίτρων είναι καινούργιος και αποδίδει 100 ίππους και 15,3 kgm ροπής. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,2 sec και η τελική  ταχύτητά του φτάνει τα 180 km/h. Ακολουθεί ένας δίλιτρος με απόδοση 120 ή 165 ίππους και ροπή 21,4 kgm.

Ο μοναδικός, προς το παρόν, πετρελαιοκινητήρας είναι 2,2 λίτρων απόδοσης 150 ίππων και 38,7 kgm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά ο πετρελαιοκινητήρας και ο δίλιτρος με τους 120 ίππους μπορούν να εφοδιαστούν με 6άρι αυτόματο. Επίσης, το σύστημα stop/start της Mazda, το i-stop, είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα, αλλά το σύστημα ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, το i-Eloop, θα προσφέρεται με ορισμένες εκδόσεις.

Η Mazda ισχυρίζεται ότι το νέο 3 θα διαθέτει την πιο ήσυχη καμπίνα στην κατηγορία, χάρη στη μεγάλη προσοχή που έχει δώσει στην ηχομόνωση και στην απορρόφηση κραδασμών από τον κινητήρα. Το ταμπλό ακολουθεί μινιμαλιστική σχεδίαση με λίγα κουμπιά και έχει μια μεγάλη οθόνη ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Το νέο σύστημα πολυμέσων της Mazda μπορεί να συνδεθεί με smartphones, διαθέτει οθόνη αφής 7” και περιστροφικό χειριστήριο για τον έλεγχό του, ανάμεσα στις ποτηροθήκες και το λεβιέ ταχυτήτων.

Η διάθεση του νέου Mazda3 στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube