Νέο Mahindra XUV300: Έρχεται Ευρώπη
Η δημοτικότητα του νέου B-SUV της Mahindra, του XUV300, στην Ινδία, επισπεύδει το λανσάρισμά του στη Νέα Ζηλανδία και την Αυστραλία, αλλά οσονούπω και στη Γηραιά Ήπειρο.
Η Mahindra έχει πολύ φιλόδοξα σχέδια για το νέο της SUV. Το λανσάρισμα του νέου XUV300 στην Ινδία ήταν επιτυχημένο και, καθώς αυτό το Β-SUV αποφέρει αξιοσημείωτα εμπορικά οφέλη στη μητρική αγορά του, αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες αγορές. Ο Ινδός κατασκευαστής προορίζει το XUV300 να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος της νέας προϊοντικής επίθεσής του, ενός οδικού χάρτη που διέρχεται και από την Ευρώπη.
Εκτός από την Ινδία, το Mahindra XUV300 μπορεί να κάνει εμπορική καριέρα και στη Νότιο Αφρική. Ο «μικρός αδερφός» του XUV500 που κάνει ήδη καριέρα σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές (περιλαμβανομένων της Ιταλίας και Ισπανίας, μεταξύ άλλων) εξελίχτηκε με βάση το SsangYong Tivoli. Και τα δύο μοντέλα έχουν κοινή πλατφόρμα. Με τη χρήση αυτής της αρχιτεκτονικής, με μοτέρ που αφενός θα είναι σύννομα με τα νέα αντιρρυπαντικά πρότυπα αλλά και χωρητικότητας που να ταιριάζει με την Ευρώπη, και πλήρη στάνταρ εξοπλισμό, το XUV300 ευελπιστεί να κερδίσει έδαφος στη σφόδρα ανταγωνιστική κατηγορία B-SUV.
Το Mahindra XUV300 λοιπόν θα ξεμπαρκάρει στην Ευρώπη αλλά πριν από την άφιξή του στη Γηραιά Ήπειρο, η ινδική μάρκα θα λανσάρει το αυτοκίνητο εμπορικά στη Νέα Ζηλανδία και στην Αυστραλία. Η άφιξη σε αυτές τι δύο χώρες θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι, μεταξύ των μηνών Ιουλίου και Αυγούστου. Η εμφάνισή του στην Ευρώπη έπεται, κάποια στιγμή κατά το επόμενο έτος, το 2020.
Οι Ινδοί θα παίξουν το χαρτί της προσιτής τιμής, ταυτόχρονα με ένα επίπεδο ποιότητας και βασικό εξοπλισμό που να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των περισσότερων οδηγών. Στην περίπτωση του Mahindra XUV300, μεταξύ του εξοπλισμού του, περιλαμβάνονται πρόσβαση και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ημέρας LED, κάμερα οπισθοπορείας, κλιματισμός και πολλαπλοί αερόσακοι.
Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, το Mahindra XUV300 θα διατίθεται με δύο κινητήρες: Ένα βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο και ένα 1.500άρη τουρμποντίζελ. Και τα δύο μπλοκ θα συνδυάζονται με χειροκίνητο 6άρι σασμάν. Και οι δύο εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες και θα συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων.