Νέες πληροφορίες για το επόμενο Audi TT
Η τρίτη γενιά του TT βρίσκεται στα σκαριά και αναμένεται να παρουσιαστεί σε ένα χρόνο
Όπως συνέβαινε και με τις προηγούμενες γενιές του TT που βασιζόντουσαν στην πλατφόρμα του μικρού οικογενειακού του γκρουπ VW, έτσι και η νέα γενιά του δημοφιλούς κουπέ θα βασίζεται στην νέα πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα MQB που χρησιμοποιούν τα Golf, A3, Leon και Octavia. Αυτό σημαίνει ότι κατά κύριο λόγο θα είναι προσθιοκίνητο, με την τετρακίνηση να είναι έξτρα σε μερικές εκδόσεις και στάνταρ στις εκδόσεις S και RS.
Ως γνωστόν, η χρήση της πλατφόρμας MQB θα εξοικονομήσει βάρος στην νέα γενιά του TT, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και περαιτέρω μείωση του βάρους χάρη στην χρήση ελαφριών υλικών (ανθρακονημάτινων και πολυεστρερικών) στο αμάξωμα, την ανάρτηση και το εσωτερικό.
Οι κινητήρες που θα το εφοδιάζουν είναι γνωστοί από τα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Ο βασικός βενζινοκινητήρας θα είναι ο 1,8 λίτρων TFSI με τους 180 ίππους από το νέο A3, ενώ θα δούμε και τον 2λιτρο TFSI με τους 220 ή τους 230 ίππους του Golf GTI. Στην περίπτωση με τους 230 ίππους δεν αποκλείεται να δούμε και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και τους μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους φρένων από το Performance Pack του Golf GTI.
Η έκδοση S θα εφοδιάζεται με τον 2λιτρο κινητήρα του Golf R που αποδίδει 300 ίππους, ενώ η έκδοση RS θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί τον 5κύλινδρο 2,5λιτρο κινητήρα με απόδοση 360 ίππους.
Όπως συνέβαινε και με τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου, θα υπάρξουν και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Ο βασικός τουρμποντίζελ θα είναι ο 2.0 TDI των 184 ίππων που φέρει και το Golf GTD, με τις εκπομπές CO2 της έκδοσης να μην ξεπερνούν τα 120 gr/km.
Από πλευράς αμαξωμάτων, εκτός από τις δύο κλασικές εκδόσεις (κουπέ και ρόουνστερ), είναι πιθανό να δούμε και έκδοση Shooting Brake (χατσμπακ)
Το νέο TT αναμένεται στην αγορά το 2014, με το ντεμπούτο του να πραγματοποιείται είτε στην έκθεση της Γενεύης είτε σε αυτή του Παρισιού, πάντα μέσα στο 2014.