Νέα πλατφόρμα εξελίσσει η Porsche
Σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα θα βασίζεται το αμιγώς ηλεκτρικό σούπερ σεντάν Mission E της Porsche.
Όσο περνά ο καιρός έρχονται στο φως λεπτομέρειες για τις τεχνικές προδιαγραφές της νέας Porsche Mission E, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου της εταιρείας, που εξελίσσεται με τον εσωτερικό κωδικό J1.
Το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί να φτάσει στην παραγωγή το 2020 και θα βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα που εξελίσσει ειδικά για την περίσταση το εργοστάσιο. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί για το Mission η πλατφόρμα της Volkswagen για την δεύτερη γενιά του ηλεκτρικού Phaeton.
Επικεφαλής του project κατασκευής της πρώτης Porsche που θα εκπέμπει μηδενικούς ρύπους είναι ο Stefan Weckbach, στο παρελθόν υπεύθυνος του προϊοντικού στρατηγικού σχεδιασμού της Porsche και υπεύθυνος για την εξέλιξη της Boxster. Η κατασκευή του Mission θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίες στην Στουτγάρδη και στο Zuffenhausen, στο πλαίσιο μιας επένδυσης €700.000.000 της Porsche. Τόσο το υπάρχον εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων όσο κι αυτό των αμαξωμάτων θα επεκταθούν, ενώ η Porsche θα αναβαθμίσει και το κέντρο δοκιμών του Weissach, για να καλύψει τις ανάγκες εξέλιξης του Mission.
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου που θα του δίνουν αυτονομία 530 km. Το concept που είχε παρουσιαστεί πριν λίγο καιρό διέθετε δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυασμένη ισχύ 600 ίππων και σύμφωνα με το εργοστάσιο μπορούσε να κάνει 0-100 km/h σε 3,2”.
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν το σύστημα Porsche Turbo Charging που είχε παρουσιαστεί με το concept θα μπει επίσης στην παραγωγή. Το ενδιαφέρον με αυτό είναι ότι υπόσχεται φόρτιση στο 80%, δηλαδή αυτονομία 400 km περίπου, σε μόλις 15’.