Νέα μοτέρ για το Nissan X-Trail

Νέα μοτέρ για το Nissan X-Trail

Το οικογενειακό SUV της Nissan αλλάζει όλη την γκάμα των μοτέρ, με τα καινούργια μπλοκ της Συμμαχίας: Ένα βενζινοκινητήρα 160 ίππων και ένα τουρμποντίζελ 150.

Μερικούς μήνες αργότερα από το Qashqai, το X-Trail προχώρησε επιτέλους στον εκσυγχρονισμό των κινητήρων του, προκειμένου να γίνει σύννομο με το νέο αντιρρυπαντικό πρότυπο Euro 6d-temp. Έτσι, όλη η γκάμα των μοτέρ του αλλάζει. Να θυμίσουμε ότι μέχρι πρότινος το μεγάλο 5/7θέσιο SUV της Nissan διατίθετο στην ευρωπαϊκή αγορά με το βενζινοκινητήρα 1.6 DIG-T των 163 ίππων και τους ντίζελ 1.6 dCi με 130 PS και 2.0 dCi με 177 PS –στην Ελλάδα μόνο με τον 1.6 dCi.

Όσον αφορά τη νέα βενζινοκίνητη έκδοση, ο 1.600άρης κινητήρας δίνει τη θέση του στον 1.3 DIG-T με τα 160 άλογα που θα διατίθεται αποκλειστικά σε 4x2. Θα συνδυάζεται στάνταρ με 7άρι αυτόματο κιβώτιο DCT (διπλού συμπλέκτη) που είναι μια μεγάλη πρεμιέρα γι’ αυτό το X-Trail. Η ροπή του νέου μοτέρ φτάνει τα 270 Nm, η δε τυποποιημένη κατανάλωση ανακοινώνεται από το εργοστάσιο στα 6,3 l/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 145 g/km. 

Όσον αφορά το ντίζελ, το X-Trail θα φορά το νέο 1.7 dCi με επιλεκτική καταλυτική αναγωγή για να μειώσει τα οξείδια του αζώτου, με AdBlue. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 150 άλογα και 340 Nm. Εδώ οι ενδιαφερόμενοι έχουν επιλογή μετάδοσης: Δύο ή τέσσερις κινητήριοι τροχοί και χειροκίνητο ή αυτόματο σασμάν. Για το τελευταίο, δεν έχουμε να κάνουμε με ένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο, αλλά με το διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης X-Tronic. Ανάλογα με το συνδυασμό, η κατανάλωση κυμαίνεται από τα 5,2 έως τα 6,4 l/100 km και οι εκπομπές CO2 από τα 137 έως τα 168 g/km. 

Η γκάμα μπορεί στη συνέχει να εμπλουτιστεί και με ένα δίλιτρο τουρμποντίζελ 200 ίππων. 

Μέχρι στιγμής, η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει προχωρήσει σε δημοσιοποίηση της τιμής των νέων μοντέλων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube