Mercedes-Benz: Τέλος στην παραγωγή της SLC με Final Edition
Βασισμένο στην έκδοση AMG Line, η τελική αυτή έκδοση βάζει τους εορταστικούς τίτλους τέλους στο καινοτόμο διθέσιο ρόουντστερ που μετρά 23 χρόνια.
Η Mercedes-Benz επιβεβαίωσε ότι η παραγωγή της SLC θα σταματήσει αργότερα μέσα στο 2019, με την Final Edition να εμφανίζεται στις εκθέσεις της Γηραιάς Ηπείρου τον Μάρτιο.
Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης, και θα είναι η τελευταία SLC που θα κυκλοφορήσει, σχεδόν 23 χρόνια ύστερα από το αρχικό λανσάρισμα του διθέσιου ρόουντστερ. Ένα μοντέλο που ξεκίνησε την καριέρα του ως SLK, εγκαινιάζοντας τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή που αντιγράφηκε στη συνέχεια από πολλούς άλλους κατασκευαστές.
Η εορταστική SLC Final Edition θα διατίθεται σε μια επιλογή από τέσσερις βενζινοκινητήρες: SLC 180 με 1.600άρι μοτέρ με 156 άλογα, SLC 200 με δίλιτρο μοτέρ 184 ίππων, SLC 300 με επίσης δίλιτρο μοτέρ 245 ίππων και την 3λιτρη V6 AMG SLC 43 με 390 άλογα. Η SLC 180 και SLC 200 θα συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο 6άρι σασμάν, ενώ η SLC 300 και SLC 43 θα φορούν αποκλειστικά 9άρι αυτόματο.
Μοντέλο | SLC 180 | SLC 200 | SLC 300 | AMG SLC 43 |
Κύλινδροι/διάταξη | 4 σε σειρά | 4 σε σειρά | 4 σε σειρά | 6 σε V |
Χωρητικότητα (cc) | 1.595 | 1.991 | 1.991 | 2.996 |
Ισχύς (kW/PS) | 115/156 | 135/184 | 180/245 | 287/390 |
Ροπή (kgm) | 25,5 | 30,6 | 37,7 | 53,0 |
0-100 km/h (sec) | 7,9 (8,1) | 7,0 (6,9) | - (5,8) | - (4,7) |
Τελική ταχύτητα (km/h) | 226 (223) | 240 (237) | - (250) | - (250) |
Kατανάλωση (l/100 km) | 6,3 | 6,7 | 7,0 | 8,1 |
Εκπομπές CO2 (g/km) | 144 | 153 | 161 | 185 |
Αρχική τιμή (€)* | 41.536 | 46.535 | 52.634 | 65.045 |
Σε παρένθεση, τιμές για αυτόματο, *τιμή λιανικής στη Γερμανία
Χωρίς σχέδια για ένα διάδοχο μοντέλο, η Mercedes-Benz σηματοδοτεί το τέλος της παραγωγής για την SLC, προσφέροντας ένα σπέσιαλ και προαιρετικό κίτρινο χρώμα μαζί με τις τυποποιημένες επιλογές του μαύρου και του γκρι. Η Final Edition βασίζεται στο υπάρχον μοντέλο AMG Line, αλλά φορά σπέσιαλ σχεδιασμένους προφυλακτήρες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και ένα ιδιαίτερα εξοπλισμένο εσωτερικό που περιλαμβάνει στάνταρ μεταξύ άλλων το θερμαντικό σύστημα λαιμού Airscarf.
Η πισωκίνητη SLC AMG 43 Final Edition, να αναφέρουμε, ότι είναι ικανή να γράψει 4,7” στο σπριντ των 0-100 km/h και ότι η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η δε κατανάλωση κατά WLTP είναι 8,1 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 185 g/km.
Ιστορικά τώρα, το γερμανικό ρόουντστερ, βασισμένο στην C-Class, έκανε εμπορική καριέρα μέσα από τρεις γενιές στην 23χρονη πορεία του. Το αρχικό μοντέλο R170 λανσαρίστηκε στο 1996 στο Παρίσι. Το διαδέχτηκε το R171, το οποίο λανσαρίστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2004, ενώ στη συνέχεια το σημερινό R172 λανσαρίστηκε το 2011. Το αυτοκίνητο ονομαζόταν SLK μέχρι το facelift του 2016.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Mercedes-Benz, ο συνολικός παγκόσμιος συνδυασμός πωλήσεων SLK και SLC ξεπέρασε τις 710.000 αυτοκίνητα.