Μεγαλύτερη αυτονομία για το ανανεωμένο Audi Q4 e-tron
H Audi έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα αναλυτικές λεπτομέρειες για το επερχόμενο SUV Q4 e-tron.
Η Audi συνεχίζει με σταθερά βήματα την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό. Ένα από τα πλέον σημαντικά μοντέλα στην κατεύθυνση αυτή είναι το Audi Q4 e-tron.
To SUV της εταιρεία από το Ingolstadt συνέβαλε τα μέγιστα στην αύξηση των παραδόσεων της φίρμας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (+51,2%). Έτσι λοιπόν, η Audi έκρινε πως ήρθε η ώρα για μία ανανέωση που θα διατηρήσει ψηλά τον ήδη ανεβασμένο πήχη του μοντέλου.
Η ανανεωμένη γενιά του Audi Q4 e-tron έρχεται φιλοδοξώντας να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις της απερχόμενης γενιάς
Κύρια πηγή της ανανέωσης αποτελεί η ύπαρξη ενός πλήρως αναβαθμισμένου PSM, που εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αυτονομία. Το μπροσθιοκίνητο Audi Q4 45 e-tron αποδίδει 286 PS (όσα και το Sportback) και επιταχύνει στα πρώτα 100 km/h σε 6,7”, με την έκδοση quattro να καταφέρνει την ίδια επιτάχυνση ένα δέκατο ταχύτερα. Την ίδια στιγμή, η ηλεκτρική του αυτονομία αγγίζει τα 562 km κατά WLTP, τη στιγμή που η απερχόμενη γενιά μπορούσε να διανύσει περί τα 520 km.
Τα κορυφαία μοντέλα Q4 55 e-tron quattro και Q4 Sportback 55 e-tron quattro με 340 PS επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h, σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα. Όλα τα Q4 έχουν την ίδια μπαταρία 77 kWh, με τις τετρακίνητες εκδόσεις να μπορούν να φορτίσουν από το 10-80% σε λιγότερο από μισή ώρα (28 λεπτά για την ακρίβεια).
Παραμένοντας πιστή στο DNA της Audi, η ανάρτηση σε όλα τα Q4 e-tron είναι προσανατολισμένη στην άνεση, τη σταθερότητα και την οδηγική απόλαυση. Είτε στο πρόγραμμα σπορ (το αμάξωμα χαμηλώνει κατά 15 cm), είτε στο νόρμαλ, η ανάρτηση (χάρη και στα συντονισμένα αμορτισέρ) υπόσχεται αρμονική απόσβεση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας ταυτόχρονα βελτιωμένη απόκριση στην αίσθηση του τιμονιού.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου, το οποίο εμφανισιακά είναι σχεδόν ίδιο με το εν κυκλοφορία Q4 e-tron, συμπεριλαμβάνονται θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμη και η λειτουργία υποβοηθούμενης αλλαγής λωρίδας.
H παραγωγή του μοντέλου θα γίνει εντός του 2023, στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες, με την τιμή εκκίνησής του να ξεπερνά τις 50.000 ευρώ (52.950 στην αγορά της Γερμανίας).