Με ήχους «κόφτη» και αλλαγών σχέσεων το Hyundai Ioniq 5 N
Η Hyundai εξοπλίζει με ήχους που θυμίζουν αλλαγές σχέσεων και θερμικό μοτέρ το νέο Ioniq 5 N που θα κάνει ντεμπούτο το πρώτο μισό του 2023.
Το Hyundai Ioniq 5 N βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στο ντεμπούτο του που αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο μισό του νέου έτους και ο εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος της Hyundai, Albert Biermann, μας δίνει μια γεύση από τα διάφορα καλούδια με τα οποία θα εξοπλίζεται. Στοιχεία που θα έχουν σκοπό να προσομοιώσουν την αίσθηση των βενζινοκίνητων σπορ μοντέλων της μάρκας.
Συγκεκριμένα, σε δηλώσεις του σε αυστραλιανά Μέσα, ο Biermann ανέφερε ότι το νέο Ioniq 5 N θα προσφέρει στον οδηγό του παρόμοια αίσθηση με εκείνη ενός i30 Ν DCT, προσομοιώνοντας το κατέβασμα σχέσεων και την αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου.
Τραβώντας ταυτόχρονα και τα δύο paddles πίσω από το τιμόνι ο οδηγός θα ενεργοποιεί τη λειτουργία Virtual Grin Shift (VGN) δίνοντας του τη δυνατότητα να αλλάξει εικονικά σχέσεις. Ταυτόχρονα, το Ioniq 5 N θα διαθέτει και το σύστημα N Sound Plus που παράγει ήχους που θυμίζουν εκείνους ενός συμβατικού σπόρτσκαρ με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το Ioniq 5 N θα χρησιμοποιεί το σύστημα ηλεκτροκινητήρα-μπαταρίας που συναντάμε στο Kia EV6 GT. Θυμίζουμε ότι το τελευταίο χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες που προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 585 PS και 740 Nm ροπής.
Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 77,4 kWh χαρίζοντας του αυτονομία 380 km. Το σπριντ για τα 100 km/h από στάση ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5", με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 260 km/h.
Όπως είναι φυσικό, η Hyundai δε θα περιοριστεί στην αύξηση της ιπποδύναμης. Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερα φρένα, μεγαλύτερους τροχούς και αναθεωρημένο σύστημα ανάρτησης, ενώ θα δώσει το παρών όπως και στο Kia EV6 GT, το drift mode.
Πηγή: Autocar