
Με 850 άλογα η κεντρομήχανη Corvette C8
Νέα έγγραφα αποδεικνύουν την ύπαρξη της κεντρομήχανης Corvette, αλλά και τους τρεις κινητήρες της γκάμας.


Είναι ίσως το χειρότερα φυλαγμένο μυστικό του Detroit: Η μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της Corvette, αυτή που θα φέρει τα μπρος πίσω. Πραγματική κοσμογονία για το πλέον εμβληματικό αμερικάνικο σπορ αυτοκίνητο. Η επόμενη Corvette, γνωστή με τον κωδικό C8, θα είναι κεντρομήχανη.
Μάλιστα, έγγραφα που διέρρευσαν στο Corvette Forum από μια ανάλυση του οργανισμού IHS Markit δείχνουν ότι η γκάμα περιλαμβάνει τρεις κινητήρες. Η διάταξη είναι σε κάθε περίπτωση V8. Οι δύο είναι διαφορετικές εκδόσεις ενός μπλοκ 4,2 ενώ η ισχυρότερη Corvette θα φορά μοτέρ 5,5 λίτρων. Στο έγγραφο που αναφέρονται τα παραπάνω είναι επίσης καταγεγραμμένη η σημερινή C7 ως μοντέλο που θα μείνει στην παραγωγή ως το 2021. Από την άλλη αναφέρεται ότι η παραγωγή του νέου κεντρομήχανου μοντέλου υπολογίζεται να αρχίσει το 2019 αρχικά με ένα μοτέρ 6,2 λίτρων. Ο οποίος θα δώσει τη θέση του στον μικρότερο των 4.200 κυβικών. Όσο θα μείνουν στην αγορά και τα δύο μοντέλα ταυτόχρονα η παραγωγή υπολογίζεται στα 14.000 κομμάτια ετησίως, ενώ μετά το 2021 θα πέσει στο μισό περίπου.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την ιπποδύναμη, η μέγιστη που αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο είναι 850 άλογα. Και η ροπή θα φτάνει τα (κρατηθείτε)… 100 kgm. Όλοι οι νέοι κινητήρες θα είναι biturbo. Η διαφορά σε σχέση με τη σημερινή «διαστημική» ZR1 είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 100 άλογα.
[Πηγή μέσω Carbuzz]