Κινητήρες Porsche στα νέα Audi S8

Κινητήρες Porsche στα νέα Audi S8

To S8 θα έχει τον V8 της Panamera Turbo, ενώ το S8 Plus θα αντικατασταθεί από ένα υβριδικό S8 e-tron.

Σύμφωνα με το βρετανικό Evo, o 4λιτρος διτούρμπινος V8 550 ίππων της Panamera θα κατέβει στους «περίπου 530 ίππους», αλλά πρέπει να τονιστεί ότι πρόκειται για έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, όχι τον παλιό.

Είναι γνωστό ότι η Audi, στα μοντέλα επιδόσεών της, συνεργάζεται με άλλες εταιρείες του VW Group. Για παράδειγμα, ο 5.2 V10 του προ δεκαετίας S8 προερχόταν από εκείνον της Lamborgini Gallardo, ενώ ο 4.0 TFSI του προηγούμενου μοντέλου είχε εξελιχθεί σε συνεργασία με την Bentley.

O νέος 4.0 TFSI D5, του νέου S8 και της Panamera Turbo ξεχωρίζει εύκολα από τις διαστάσεις των κυλίνδρων του: 86 x 86 mm, αντί 84,5 x 89 mm του παλιού D4.

H μεγαλύτερη διάμετρος και η μειωμένη διαδρομή σημαίνουν συνήθως καλύτερη απόκριση και ευστροφία, αλλά χειρότερη ροπή και οικονομία καυσίμου. Το νέο S8 όμως θα πρέπει να έχει σύστημα απενεργοποίησης κάποιων κυλίνδρων, καθώς και σύστημα coasting με τον κινητήρα σβηστό, οπότε κανένα πρόβλημα.

Από εδώ και πέρα τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα. Δεδομένου ότι το νέο Α8 και η Panamera έχουν σχεδιαστεί εξαρχής ώστε να χρησιμοποιούν κοινά εξαρτήματα, φαίνεται ότι το ρόλο του δότη θα παίξει και η Panamera Turbo S E-Hybrid (φωτ. κάτω), δανείζοντας το κινητήριο σύστημά της στην Audi Sport.

To μοντέλο που θα προκύψει θα είναι το S8 e-tron, που θα αντικαταστήσει το υπάρχον S8 Plus των 605 ίππων. Αναμένουμε να αποδίδει συνδυαστικά (V8 και ηλεκτρομοτέρ) κάπου 630 άλογα και να δίνει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 km/h σε αρκετά κάτω από 4”.

Λέγεται ότι και τα δύο γρήγορα 8άρια θα πρέπει να αναμένονται στις αρχές του 2018. Όμως το υπάρχον S8 Plus είχε παρουσιαστεί πολύ αργότερα από το απλό S8, οπότε και το νέο e-tron μπορεί να αργήσει. Σε αυτή την εκτίμηση συνηγορεί και το γεγονός ότι κανένα από τα πρωτότυπα που έχουν θεαθεί στο Nurburging δεν είχε πρίζα φόρτισης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube