Jeep Compass ΜΥ2021: Διαρροή φωτογραφιών
Δύο επαναφορτιζόμενα υβριδικά, νέο μοτέρ βενζίνης και κατασκευή στην Ευρώπη… Τι έμενε να μάθουμε; Πώς θα είναι εξωτερικά. Ε, λοιπόν θα είναι έτσι, μιας και απαθανατίστηκε στην Κίνα χωρίς καμουφλάζ.
Με εμπορικό ξεκίνημα στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) το 2017, η δεύτερη γενιά του Compass δεν περίμενε τον παραδοσιακό ανασχεδιασμό του μέσου της ζωής του για να ενσωματώσει βελτιώσεις και αναβαθμίσεις, τόσο αόρατες όσο και κρίσιμες. Η άφιξη των υβριδικών επαναφορτιζόμενων εκδόσεων ήταν πράγματι ζωτικής σημασίας για να βοηθήσει τον όμιλο FIAT να αποφύγει βαριά πρόστιμα, μειώνοντας τον μέσο όρο εκπομπών CO2.
Όσον αφορά την επιλογή να κατασκευάζονται πλέον οι ευρωπαϊκές εκδόσεις του Compass στην Ιταλία, στο Melfi, και όχι στο Μεξικό, ήρθε την κατάλληλη στιγμή σε αυτήν την περίοδο που η πανδημία διαταράσσει σοβαρά το διεθνές εμπόριο. Αλλά αυτό δεν θα εμπόδιζε το κόμπακτ SUV της Jeep να επωφεληθεί και από ένα πιο κλασικό facelift που είχε προγραμματιστεί για το 2021 και σας αποκαλύπτουμε σήμερα από μερικές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στην κινεζική ιστοσελίδα Autohome.com.
Σε αντίθεση με τον μεγάλο αδερφό του, το Cherokee, του οποίου η «διώροφη» μάσκα σε στιλ Citroën είναι διαιρεμένη σε μεγάλο βάθος, το Compass δεν θέλησε να κάνει επανάσταση. Έτσι, το σχήμα των φαναριών παρέμεινε αμετάβλητο, ενώ η μάσκα έγινε ελαφρώς πιο ογκώδης από πριν. Η πιο ορατή αισθητική αλλαγή, ωστόσο, εντοπίζεται στον προφυλακτήρα, με ένα πολύ μεγαλύτερο μαύρο μέρος, ειδικά στην έκδοση Trailhawk.
Στο πίσω μέρος, δεν εντοπίζουμε καμία διαφοροποίηση προς το παρόν, ούτε καν μια αλλαγή στα γραφικά των φώτων. Επομένως, θα πρέπει να δούμε αν αυτή η επιλογή αφορά μόνο την Κίνα ή εάν θα υιοθετηθεί και στην Ευρώπη.
Ο πίνακας οργάνων δεν είναι ορατός σε αυτές τις φωτογραφίες. Παρόλα αυτά, μπορούμε να διακρίνουμε μια μεγάλη οθόνη αφής εγκατεστημένη ψηλότερα από τη σημερινή, η οποία θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα πιο εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων.
Τέλος, απομένει επίσης να δούμε αν αυτή η ανανέωση θα σηματοδοτήσει και την έλευση των νέων κινητήρων στο προσκήνιο. Κάτι μάλλον αμφίβολο, δεδομένου ότι το Compass έχει ήδη ενσωματώσει στην γκάμα του ΜΥ2020, εκτός από τις υβριδικές εκδόσεις, τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.3 της οικογένειας FireFly που ξέρουμε από το Renegade ενώ και ο 1.600άρης ντίζελ συμμορφώθηκε σχεδόν ταυτόχρονα με το πρότυπο εκπομπών Euro 6D-Full.