Η Toyota δεν αποκλείει ένα GR bZ4X
Οι μηχανικοί της Toyota εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας έκδοσης επιδόσεων του ηλεκτρικού bZ4X με την υπογραφή της Gazoo Racing.
Τον Ιανουάριο, στο Tokyo Auto Salon στην Ιαπωνία, οι Toyota και Subaru είχαν παρουσιάσει σε πρωτότυπη μορφή από μια κορυφαία έκδοση για τα ηλεκτρικά τους μοντέλα, τα bZ4X GR και Solterra STi. Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί για την εξέλιξη και παραγωγή των Toyota bZ4X και Subaru Solterra. Από τότε, έντονες ήταν οι φήμες που ήθελαν την Toyota να βάζει στη παραγωγή μια έκδοση του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου με την υπογραφή της Gazoo Racing.
Σήμερα, ο Daisuke Ido, o επικεφαλής μηχανικός του bZ4X ανέφερε σε δηλώσεις του στο Move Eletric, ότι η ομάδα του βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Gazoo Racing, αλλά προς το παρόν το πρότζεκτ δεν έχει πάρει το πράσινο φως. Ωστόσο, ο ίδιος πρόσθεσε ότι εάν το GR bZ4X μπει στη παραγωγή, η δυναμική και η συμπεριφορά του μοντέλου πρέπει να είναι αντάξια των προϊόντων της GR, κάτι το οποίο αποτελεί μεγάλη πρόκληση κυρίως εξαιτίας του αυξημένου βάρους λόγω των μπαταριών.
Θυμίζουμε ότι το bZ4X βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα e-TNGA και είναι διαθέσιμο σε δύο τεχνικές διαμορφώσεις. Η προσθιοκίνητη έκδοση φορά ηλεκτροκινητήρα 204 PS και 265 Nm ροπής. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το εργοστάσιο μιλά για 8,4” στο σπριντ των 0-100 και ανώτατη ταχύτητα τα 160 km/h.
Η τετρακίνητη έκδοση φορά δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα συνδυαστικής ισχύος 217 PS. Η ροπή σε αυτή την περίπτωση κορυφώνεται στα 336 Nm. Νούμερα που καθιστούν ικανό το τετρακίνητο Toyota bZ4X να πιάνει τα 100 km/h από στάση σε 7,7”, με την τελική να είναι πάλι 160 km/h. Η μπαταρία και στις δύο περιπτώσεις διαθέτει την ίδια ενεργειακή χωρητικότητα με 71,4 kWh, με την Toyota να υπόσχεται αυτονομία 450 km.
[Πηγή: Αutocar]