Η νέα Mercedes-AMG A 45 είναι 10" ταχύτερη στο Nürburgring

Η νέα Mercedes-AMG A 45 είναι 10" ταχύτερη στο Nürburgring

Το κορυφαίο hot hatch της Mercedes φέρει σημαντικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Η νέα Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ είναι κατά 10" ταχύτερη από τον προκάτοχό της στην πίστα του Nürburgring όπως επιβεβαίωσαν εκπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας στο Caradvice.

Η Mercedes δεν ανακοίνωσε συγκεκριμένο χρόνο για τον γύρο του Nürburgring όμως γνωρίζουμε πως η προηγούμενη γενιά χρειαζόταν περίπου 8'04". Αυτό σημαίνει πως το το νέο μοντέλο θα γυρίζει την "Πράσινη Κόλαση" κοντά στο 7'54" (με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.

Ο χρόνος της τετρακίνητης Mercedes-AMG είναι σίγουρα εντυπωσιακός, όμως μένει αρκετά πίσω από το ρεκόρ των 7'40"100 του Renault Mégane RS Trophy-R και το προηγούμενο ρεκόρ των 7'43"8 του Honda Civic Type R παρά τη διαφορά ισχύος με τα δύο προσθιοκίνητα μοντέλα.

Mercedes-AMG A45

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+ [video]

Η νέα γενιά της A 45 φορά τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής (M139), με το δίλιτρο μοτέρ να αποδίδει 421 PS και 500 Nm στην κορυφαία έκδοση S. Τα αντίστοιχα νούμερα για την προηγούμενη γενιά ήταν 381 PS και 475 Nm ροπής. Η διαφορά είναι αισθητή και στις επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100km/h να ολοκληρώνεται σε 3,9" έναντι 4,2". Στην ταχύτερη επιτάχυνση συμβάλλει και το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που προσφέρει ταχύτερες αλλαγές.

Εκτός από την αύξηση της ισχύος και τη βελτίωση των επιδόσεων στην ευθεία, η νέα A 45 επωφελείται και από το νέο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ το οποίο έχει τη δυνατότητα να κατανέμει τη δύναμη όχι μόνο μεταξύ των δύο αξόνων αλλά και σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Αυτό γίνεται πραγματικότητα χάρη στο πίσω διαφορικό με δύο πολύδισκους συμπλέκτες (ένα για κάθε τροχό) και το σύστημα κατανομής ροπής AMG Torque Control που διαθέτει και λειτουργία Drift Mode.

Πηγή: Caradvice

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube