Η επόμενη Mercedes-AMG GT θα είναι υβριδική και τετρακίνητη
Ο εξηλεκτρισμός και η τετρακίνηση θα συνδυαστούν με αύξηση της ροπής και της ισχύος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autocar, η δεύτερη γενιά της Mercedes-AMG GT θα έχει υβριδικό σύστημα κίνησης με συνδυαστική ισχύ άνω των 650 PS και ροπή που θα φτάνει τα 950 Nm στην κορυφαία GT R.
Η νέα GT θα βασίζεται σε ένα πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο αλουμινένιο σασί ενώ θα μοιράζεται αρκετά μηχανικά μέρη με την επόμενη SL μειώνοντας το κόστος εξέλιξης. Σχεδιαστικά, θα είναι σημαντικά διαφοροποιημένη από τη σημερινή γενιά, με το εσωτερικό να έχει γραφικά εμπνευσμένα από τον χώρο της Formula 1. Όπως και ο προκάτοχός της θα διατίθεται με coupé και roadster αμάξωμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT C Roadster [video]
Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας αναβαθμισμένος twin-turbo κινητήρας V8 4,0 λίτρων που θα ενισχύεται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (τεχνολογία EQ Boost). Η δύναμη θα μεταδίδεται στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, χάρη σε ένα νέο σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring. Ο λόγος που η εταιρεία δεν προχώρησε σε μια αμιγώς ηλεκτρική GT είναι το packaging, καθώς μια αρκετά μεγάλη αυτονομία θα απαιτούσε μεγάλη σε μέγεθος μπαταρία η οποία θα έφερε και ανάλογη αύξηση στο βάρος του μοντέλου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε Mercedes-AMG GT R & E 63 S 4MATIC+
Η εξέλιξη της δεύτερης γενιάς Mercedes-AMG GT βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο καθώς το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2021. Ο μεγάλος ανταγωνιστής του μοντέλου θα είναι η Porsche 911 που επίσης αναμένεται να προσφερθεί σε υβριδική έκδοση.
Πηγή: Autocar