Χειμερινές δοκιμές για την ηλεκτρική Porsche Macan στη Νορβηγία
H αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan θα έχει ισχύ 610 PS και 1.000 Nm ροπής.
Η Porsche δοκιμάζει την αμιγώς ηλεκτρική Macan σε πολικές θερμοκρασίες στη Νορβηγία και ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε το αυτοκίνητο σε φάση φόρτισης.
Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Porsche θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE και θα κινείται από δύο μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα και ίδιας τεχνολογίας με εκείνα της Taycan. Ωστόσο, χάρη σε μια σειρά βελτιώσεων στα υλικά και στη διάταξη των μαγνητών, θα είναι σημαντικά πιο αποδοτικά.
H συνδυαστική ισχύς τους θα ανέρχεται στους 610 PS και τα 1.000 Nm ροπής. Ο κατασκευαστής δε διευκρίνισε εάν η Macan, όπως και η Taycan, θα διαθέτει λειτουργία overboost που αυξάνει σημαντικά την ισχύ για μερικά δευτερόλεπτα. Τα μοτέρ θα συνεργάζονται με μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 270 kW.
Ο επικεφαλής εξέλιξης του σασί, Dominik Hartmann, ανέφερε ότι η μάρκα έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η κατανομή βάρους της ηλεκτρικής Macan θα είναι 48%/52% στον εμπρός και πίσω άξονα και θα διαθέτει φαρδύτερα ελαστικά από τη συμβατική για καλύτερη πρόσφυση.
Επιπλέον, θα είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche που θα χρησιμοποιεί τη νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση με δύο βαλβίδες που σύμφωνα με το εργοστάσιο προσφέρει περισσότερη άνεση.
Για μεγαλύτερη ευελιξία, οι εμπρός τροχοί στρίβουν με 15% μεγαλύτερη γωνία σε σχέση με τη συμβατική Macan, ενώ το μοντέλο θα διαθέτει και τετραδιεύθυνση, με τις πίσω ρόδες να στρίβουν με γωνία έως 5° μέχρι τα 80 km/h.
Τέλος, οι πλουσιότερες εκδόσεις της θα εξοπλίζονται με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.