H SEAT έτοιμη να ανανεώσει τη γκάμα της
H SEAT όχι μόνο είναι εδώ, αλλά εντός 2025 θα ανανεώσει τα δύο πιο εμπορικά της μοντέλα. Τα Ibiza και Arona για να πάρουν σειρά τα Leon και Ateca.
H ετήσια ενημέρωση της SEAT επιφύλασσε μία σημαντική είδηση. Η ισπανική φίρμα θα ανανεώσει τα Ibiza και Arona εντός 2025, προκειμένου να συνεχίσουν την ήδη επιτυχημένη εμπορική τους πορεία.
Ο CEO και πρόεδρος των SEAT και CUPRA, Wayne Griffiths, μίλησε για τα επόμενα βήματα των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, τονίζοντας πως στα πλάνα αμφότερων βρίσκεται και η εξέλιξη πιο προσιτών EV, τα οποία θα απευθύνονται σε ακόμα μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού. Στη συνέχεια, αποκάλυψε κάποιες πληροφορίες για την επέκταση της γκάμα των δύο εταιρειών.
Τα SEAT Ibiza και Arona θα φρεασκαριστούν μέσα στο 2025 για να συνεχίσουν την επιτυχημένη εμπορική τους πορεία
Η αρχή έγινε με τη SEAT, που σε πείσμα των δημοσιευμάτων που είχαν βγει στην επιφάνεια, όχι μόνο δεν θα σταματήσει τις δραστηριότητές της αλλά θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το χαρτοφυλάκιό της. Πώς θα το πετύχει αυτό; Με την ανανέωση των Ibiza και Arona, των δύο πιο καλοπουλημένων μοντέλων της για το 2023, με 89.000 και 78.000 πωλήσεις αντίστοιχα. Αρχής γενομένης από το 2025.
Αργότερα, η σκυτάλη θα περάσει στο επίσης επιτυχημένο Leon, στη γκάμα του οποίου θα προεξέχει μία PHEV έκδοση, ικανή για 100 km με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με τους Ίβηρες. Παράλληλα με το Leon, SEAT θα ανανεώσει το Ateca, διατηρώντας την παρουσία της στα μικρομεσαία SUV.
Στο κομμάτι της CUPRA, η έτερη ισπανική φίρμα μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα των νέων Leon και Formentor στις 29 Απριλίου. Είναι δύο μοντέλα που αναμένεται να διαδραματίσουν κομβικό ρόλο στη στρατηγική της CUPRA. Βάσει των λεγομένων του Griffiths, τα φρεσκαρισμένα μοντέλα θα διατηρηθούν μέχρι τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας κι αναμένεται να βασίζονται σε κάποια νέα έκδοση της πλατφόρμας τους.
Συν τοις άλλοις, μέσα στο 2024, η CUPRA θα δει τα Tavascan και Terramar να ξεκινούν την εμπορική τους πορεία, ενισχύοντας με αυτόν το τρόπο το εξηλεκτρισμένο πορτφόλιο της εταιρείας. Μιλώντας για εξηλεκτρισμό, ο Griffiths παραδέχτηκε πως το CUPRA Raval, το μικρό ηλεκτρικό SUV της φίρμας, θα μπει στην παραγωγή το 2025.
Ο CEO των Ισπανών τέλος, απάντησε και στα σενάρια που ήθελα την CUPRA να εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής ενός μοντέλου αντίστοιχο με το VW ID.1 «Πράγματι ένα προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο είναι πολύ πιθανό να προσέλκυε περισσότερους νεαρούς πελάτες. Ωστόσο ένα τόσο σημαντικό εγχείρημα θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, κυρίως όσον αφορά στη μείωση του κόστους παραγωγής, αλλά και στη βελτίωση των υποδομών φόρτισης κι υποστήριξης των EV στην Ισπανία και την Ευρώπη ευρύτερα».