H Renault συνεχίζει να εξελίσσει το υβριδικό, νέο Captur
Η εξέλιξη της επαναφορτιζόμενου υβριδικού Captur e-Tech ακόμα συνεζίζεται, ενώ ήδη σήμερα παριστάμεθα στη στατική παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του B-SUV της Renault.
Για άλλη μια φορά, οι φωτογράφοι-κατάσκοποι απαθανάτισαν την έντεχνα καμουφλαρισμένη και πιο ενδιαφέρουσα έκδοση που θα κάνει το ντεμπούτο της στη νέα δεύτερη γενιά του Renault Captur. Μια γενιά που, όπως θυμάστε, η πρώτη εικόνα της διέρρευσε εχθές, ενώ σήμερα ο δικός μας Παναγιώτης Πανάγος βρίσκεται στο Παρίσι για να τη δει από κοντά. Και όταν αναφερόμαστε στην πιο ενδιαφέρουσα έκδοση, σαφώς μιλάμε για το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Captur (PHEV) που θα λανσαριστεί αργότερα, εμπλουτίζοντας την γκάμα του γαλλικού Β-SUV.
Το plug-in hybrid Captur θα ονομαστεί, όπως είπαμε, «e-Tech» και, πέρα από τα υπόλοιπα νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις που ενσωματώνει το μοντέλο στη νέα γενιά του, θα είναι και ένα από τα μεγάλα ατού που θα χρησιμοποιήσει η Renault, τοποθετώντας το στην αγορά. Βλέπετε, η προσφορά επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων από τις μαζικές φίρμες ακόμα είναι πενιχρή στην κατηγορία. Έτσι, a priori, δεν θα έχει πολλούς και μεγάλους αντιπάλους όταν θα λανσαριστεί στην αγορά.
Το Renault Captur e-Tech δοκιμάζεται και εξελίσσεται εντατικά στη νότια Ευρώπη, περιοχή που επελέγη από το Ρόμβο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών αυτήν την εποχή. Δυστυχώς δεν μπορούμε να καταλάβουμε πολλά πράγματα βλέποντας το αυτοκίνητο, μιας και το καμουφλάζ είναι ακόμη βαρύ, αν και δεν έχουμε αμφιβολία ότι οι αισθητικές διαφορές του σε σχέση με το συμβατικό Captur θα είναι ελάχιστες.
Κάτω από το καπό του Captur e-Tech θα υπάρχει ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 lt, προέλευσης Nissan. Αυτός ο κινητήρας θα λειτουργεί σε συνδυασμό με δύο μικρά ηλεκτρομοτέρ, τοποθετημένα σε σειρά: Το ένα μεταξύ του σασμάν και του κινητήρα και το άλλο που θα λειτουργεί ως μίζα/εναλλάκτης.
Στα σπλάχνα του Renault Captur e-Tech θα υπάρχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου, πυκνότητας 9,8kWh. Η Renault είχε αναφέρει παλιότερα ότι τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα της θα μπορούν να διανύουν περίπου 50 km με αμιγώς ηλεκτρικό τρόπο. Οπότε αναμένουμε περίπου τέτοια αυτονομία από το αυτοκίνητο.
Για την εξέλιξη της υβριδικής έκδοσης του Captur, η χρήση της πλατφόρμας CMF-B ήταν καθοριστική. Αυτή η αρχιτεκτονική που υποστηρίζει τις θερμικές εκδόσεις του γαλλικού μικρού SUV, είναι ταυτόχρονα ικανή να υιοθετήσει και εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης αυτού του είδους. Η άφιξή του Captur e-Tech στην αγορά τοποθετείται στο 2020. Αρχικά, νωρίτερα, θα είναι δυνατή μόνο η αγορά του νέου Renault Captur ΙΙ με συμβατικούς, θερμικούς κινητήρες με την προσφορά ολίγον κατ’ ολίγον να κλιμακώνεται.