Έτσι θα είναι το υπεραυτοκίνητο της Gemballa

Έτσι θα είναι το υπεραυτοκίνητο της Gemballa

Το κεντρομήχανο μοντέλο των 800 PS θα έχει εκρηκτικές επιδόσεις, χαμηλό βάρος και έμφαση στην αεροδυναμική.

Ο βελτιωτικός οίκος Gemballa, ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες και νέα σκίτσα για το νέο υπεραυτοκίνητο που ετοιμάζει, μιας και βρέθηκαν επενδυτές για την εξέλιξή του.

Σύμφωνα με την Gemballa, το πρώτο υπεραυτοκίνητο με τα σήματά της θα έχει απόδοση 800 PS, θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε κάτω από 2,5" και από τα 0-200 km/h σε περίπου 6,5". Ακολουθώντας την παραδοσιακή συνταγή για τα μοντέλα επιδόσεων, το μοντέλο θα είναι κεντρομήχανο με διθέσια καμπίνα, ενώ μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στο σχεδιασμό των αεροδυναμικών βοηθημάτων, το χαμηλό βάρος και την αίσθηση οδήγησης. Αρχικά θα διατίθεται αποκλειστικά με θερμικό μοτέρ το οποίο μπορεί και να εξελιχθεί σε υβριδικό σύστημα κίνησης στο μέλλον. Όσο για το κιβώτιο ταχυτήτων υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να προσφέρεται προαιρετικά με χειροκίνητο, πηγαίνοντας κόντρα στα σημεία των καιρών.

Gemballa

Σε σύγκριση με το πρώτο σκίτσο που είχαμε δει τον Ιούνιο, τα νέα σχέδια αποκαλύπτουν μακρύτερη ουρά, περισσότερες καμπύλες και διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο. Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια εικόνα της μάσκας με λεπτά φωτιστικά σώματα και πολυάριθμες εισαγωγές αέρα σε προφυλακτήρα, καπό και εμπρός φτερά.

Ο Steffen Korbach, ιδιοκτήτης της Gemballa, δήλωσε: «Έχουμε επικεντρωθεί στο να κατασκευάσουμε ένα από τα τελευταία γνήσια σπορτσκαρ, ένα modern classic με εντυπωσιακή εμφάνιση και επιδόσεις. Ένα αυτοκίνητο της Gemballa οφείλει να έχει βενζίνη και ήχο. Δεν είναι όλες οι τάσεις cool.». Στόχος της Gemballa είναι να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο στις αρχές του 2020, με την έκδοση παραγωγής να ακολουθεί μέσα στο 2022.

Να θυμίσουμε πως η Gemballa ιδρύθηκε το 1981 και έκτοτε απέκτησε φήμη στον χώρο των βελτιώσεων χάρη σε μοντέλα όπως η Avanalnche (Porsche 911), Mirage (Porsche Carerra GT), MIG-U1 (Ferrari Enzo), Tornado (Porsche Cayenne) και Mistrale (Porsche Panamera). Το 2010, μετά από τη δολοφονία του ιδρυτή και ιδιοκτήτη Uwe Gemballa, η εταιρεία αναδιοργανώθηκε. Από το 2015 τα ηνία ανέλαβε ο Steffen Korbach ο οποίος συνεχίζει δυναμικά την προσπάθεια για το πρώτο μοντέλο της Gemballa ως ανεξάρτητος κατασκευαστής.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube