Έτοιμο το 2024 το ηλεκτρικό Hyundai i10
Η Hyundai εξελίσει ήδη τον ηλεκτρικό διάδοχο του i10, ενώ έχει στα σκαριά και ένα σούπερμινι που θα μπαίνει στην πρίζα για να κοντράρει επί ίσοις όροις το Group VW!
Το ηλεκτρικό πλάνο της Hyundai, προβλέπει το λανσάρισμα τουλάχιστον δέκα νέων EV’s έως το 2030. Αυτή τη στιγμή ο κορεατικός κολοσσός διάγει ίσως τις καλύτερες του ημέρες αφού όλα όσα έχουν οραματιστεί και προγραμματίσει οι άνθρωποι του ομίλου κυλούν σύμφωνα με το σχέδιο δράσης. Σημαντικό επίσης, ότι... λεφτά υπάρχουν. Τα λειτουργικά κέρδη της Hyundai θα αγγίξουν τα $7,7 δισ. φέτος, τιμή ρεκόρ, στα χρονικά της φίρμας!
Οι Κορεάτες λοιπόν είναι έτοιμοι για μία ακόμη κίνηση ματ. Θα ρίξουν στην αγορά έως το 2024 τόσο τον αντικαταστάτη του i10 όσο και ένα νέο «καυτό» supermini μοντέλο. Αμφότερα, προφανώς θα μπαίνουν στην πρίζα. Για την ακρίβεια και οι δυο αυτές προτάσεις θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές.
Μάλιστα τόσο το ηλεκτρικό i10 όσο και το νέο ηλεκτρικό supermini (άγνωστο εάν θα ονομάζεται i20) θα εφοδιάζονται με ηλεκτρομοτέρ της BorgWarner, το οποίο θα αποδίδει στην τοπ έκδοση του κοντά στους 200 PS.
Η Hyundai με την κίνηση της αυτή βάζει ξεκάθαρα στο στόχαστρό της το Group VW, το οποίο σύντομα θα παρουσιάσει τις δικές του ηλεκτρικές προτάσεις στα αυτοκίνητα πόλης, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν προφανώς με τα σήματα τόσο της VW όσο και της Cupra, Skoda και Seat.
O υπέυθυνος μάρκετινγκ της Hyundai Motor Europe, Andreas-Christoph Hofmann, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Γνωρίζουμε ότι τα μικρά αυτοκίνητα πόλης είναι δύσκολο να αποδειχθούν κερδοφόρα για μια εταιρία. Πόσω μάλλον όταν αυτά είναι ηλεκτρικά και υψηλής τεχνολογίας. Ωστόσο οφείλουμε να σταθούμε δίπλα στο κοινό μας. Πρέπει ο κόσμος να έχει εναλλακτικές και να μπορεί να αποκτήσει ένα αξιόλογο ηλεκτρικό μοντέλο, ακόμα και πόλης. Θα είναι κάτι καλό τόσο για τους καταναλωτές όσο και για το περιβάλλον».
Στο κρίσιμο τώρα ερώτημα του πόσο θα κοστίζει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ο Hofmann, προφανώς δεν θα μπορούσε ακόμα να δώσει κάποια συγκεκριμένη απάντηση αρκέστηκε όμως να τονίσει ότι γίνονται προσπάθειες να μην ξεπεραστεί το φράγμα των €20.000.