Έρχεται στα τέλη του 2025 το υβριδικό FIAT 500

Έρχεται στα τέλη του 2025 το υβριδικό FIAT 500

Μπορεί το θερμικό FIAT 500 να έχει βγει στη σύνταξη, ωστόσο οι Ιταλοί ανακοίνωσαν πως στα τέλη του 2025 θα λανσάρουν μια υβριδική έκδοση, βασισμένη στην πλατφόρμα του 500e.

FIAT 500e

Μπορεί να μοιάζει οξύμωρο αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Το ηλεκτρικό FIAT 500 θα αποκτήσει υβριδική έκδοση, που θα κατασκευάζεται στην Ιταλία!

Η FIAT ανακοίνωσε επίσημα την έλευση της έκδοση 500 Ibrida, που θα κυκλοφορήσει «ανάμεσα στα τέλη του 2025 και τις αρχές του 2026». Πάμε όμως να ξετυλίξουμε το κουφάρι της ιστορίας.

Το FIAT 500 Ibrida, σε πρώτη φάση θα είναι διαθέσιμο στην ιταλική αγορά

FIAT 500e

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Stellantis, αν υπάρχει ζήτηση θα κάνουμε τα EV βενζινοκίνητα!

Τον Μάρτιο, η FIAT ζήτησε από τους προμηθευτές της να καταθέσουν τις προτάσεις τους για την αύξηση της παραγωγής του ηλεκτρικού 500e, στο εργοστάσιο του Mirafiori, από τις 77.600 μονάδες του 2023 σε 175.000 μέχρι το τέλος του 2024.

Όπως μετέδωσε πρώτη η Il Corriere della Sera και επιβεβαίωσε το Automotive Europe, μιλώντας με προμηθευτές της ιταλικής φίρμας, περί τα 100.000 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν θα είναι θερμικά. Η FIAT φυσικά και δεν οδηγήθηκε τυχαία σε αυτή την απόφαση.

Έχοντας εξωτερικεύσει το όραμά της να καταστεί μια αμιγώς ηλεκτρική φίρμα στην Ευρώπη, έως το 2030, θέλησε να μην αναβαθμίσει την τρέχουσα γενιά του 500. Επιπροσθέτως, η κάμψη στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων φαίνεται πως προβλημάτισε τους επιτελείς της ιταλικής φίρμας.

Μάλιστα, το σωματείο εργαζομένων της FIAT εξέφρασε τις ανησυχίες του, τονίζοντας πως η μειωμένη ζήτηση θα μπορούσε να μειώσει την ετήσια παραγωγή του 500e στον εξαιρετικά χαμηλό αριθμό των 40.000 μονάδων ετησίως.

FIAT 500e

Υπό τον φόβο των Ιουδαίων και για να μην βρεθεί προ εκπλήξεως, η ιταλική φίρμα, ανακοίνωσε πως το FIAT 500 Ibrida θα κατασκευάζεται εντός έδρας, στο Τορίνο, στο εργοστάσιο του Mirafiori, πλαισιώνοντας έτσι το αμιγώς ηλεκτρικό αδερφάκι του.

«Η κίνηση υπογραμμίζει την αφοσίωση της FIAT στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα, ενώ ενισχύει τη βαθιά σύνδεσή της με την ιταλική της κληρονομιά και τον ισχυρό στρατηγικό ρόλο του Mirafiori», τόνισαν οι Ιταλοί στην επίσημη ανακοίνωσή τους.

Η είδηση αυτή έρχεται στον απόηχο της διαμάχης ανάμεσα στην ιταλική κυβέρνηση και τον Όμιλο Stellantis, με αποκορύφωμα την αλλαγή του ονόματος της Alfa Romeo Milano σε Junior, αλλά και τα ζητήματα που αντιμετώπισε το FIAT Topolino εξαιτίας της ιταλικής σημαίας που φέρει διακριτικά στο αμάξωμά του, αν και δεν κατασκευάζεται στην Ιταλία.

«Η FIAT είναι περήφανη που είναι σημαιοφόρος της Ιταλίας σε όλο τον κόσμο. Η Ιταλία είναι το θεμέλιό μας, η κινητήρια δύναμη και το μέλλον μας. Και το Mirafiori είναι ένας από τους κινητήριους μοχλούς μας που αντιπροσωπεύει την Ιταλία, τους ανθρώπους της, τις αξίες της, το καμάρι της και το 500», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Olivier Francois, CEO της FIAT, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο Mirafiori.

FIAT 500e

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως τα βασικότερα εξαρτήματα του αυτοκινήτου θα είναι made in Italy. O κινητήρας θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Termoli, το σύστημα εξάτμισης θα παράγεται στη Νάπολη και το κιβώτιο ταχυτήτων θα κατασκευάζεται και αυτό στο Mirafiori.

Ως προς τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τώρα, το FIAT 500 Ibrida θα είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες, ενεργειακής χωρητικότητας 42 ή 23,8 kWh. Ειδικά για τη συγκεκριμένη έκδοση έχει εξελιχθεί και η νέα απόχρωση Celestial Blue.

Ο εξοπλισμός θα είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων θα διαθέτει σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης επιπέδου 2, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης 360 μοιρών, premium καθίσματα και ηχοσύστημα 320 watt της JBL, κεντρική οθόνη 10,25”, ζάντες αλουμινίου 16”, σύστημα πλοήγησης και προβολείς full-LED.

Το FIAT 500 Ibrida θα  είναι διαθέσιμο σε πρώτη φάση στην ιταλική αγορά, με τη διάθεσή του στην υπόλοιπη Ευρώπη να αποτελεί ερωτηματικό.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube