Επίσημο: Volkswagen T-Roc Cabriolet
H ανοικτή έκδοση του μικρομεσαίου crossover με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή.
H Volkswagen παρουσίασε το T-Roc Cabriolet, το πρώτο ανοικτό μικρομεσαίο crossover το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης τον Σεπτέμβριο. Εδώ πρέπει να διευκρινήσουμε πως το μοντέλο δεν αποτελεί μοναδική κατασκευή, αλλά μια κανονική έκδοση παραγωγής που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία την άνοιξη του 2020 στην Ευρώπη, συνεχίζοντας τη μακρά παράδοση των Beetle Cabriolet και Golf Cabriolet.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen T-Roc 1.5 TSI
Σχεδιαστικά, εκτός από τη μαύρη υφασμάτινη οροφή που αλλάζει σημαντικά τις αναλογίες, το μοντέλο μοιράζεται αρκετά πάνελ με το συμβατικό αδελφάκι του όμως έχει μετατραπεί σε δίπορτο και έχει αποκτήσει ορισμένες μοναδικές πινελιές όπως η νέα πόρτα του χώρου αποσκευών και η πίσω αεροτομή. Οι διαστάσεις έχουν μεταβληθεί ελαφρώς με μήκος 4.268 mm (+34 mm), πλάτος 1.811 mm (-8 mm) και ύψος 1.522 mm (-51 mm).
Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει ηλεκτρο-υδραυλικά με το πάτημα ενός κουμπιού είτε μέσα από το αυτοκίνητο είτε από το κλειδί. Σύμφωνα με την Volkswagen, η διαδικασία του ανοίγματος διαρκεί μόλις 9" και μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως 30 km/h. Με την οροφή κλειστή, ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 284 λίτρα (έναντι 415 του πεντάθυρου T-Roc), ενώ επικοινωνεί και με την πλέον τετραθέσια καμπίνα μέσω ενός ανοίγματος πίσω από τα αναδιπλόυμενα καθίσματα της πίσω σειράς.
Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τη νέα γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIB3 με οθόνη αφής έως 8", τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,7" αλλά και ένα ηχοσύστημα BeatsAudio με ισχύ 400 watt.
Επιπλέον, υπάρχουν τα πακέτα Style (ambient φωτισμό, ζάντες 17" Mayfield, προαιρετικά δερμάτινες επενδύσεις σε δύο αποχρώσεις κ.α.) και R-Line (ζάντες έως και 19", φώτα ομίγλης, σπορ τιμόνι, καθίσματα R-Line, σπορ ρύθμιση του κιβωτίου κ.α.) με προσθήκες στο εξωτερικό και το εσωτερικό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen T-Roc 1.0 TSI
Το T-Roc Cabriolet θα διατεθεί αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο, με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI (115 PS / 200 Nm) ή τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI (150 PS / 250 Nm) που συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή προαιρετικά για την ισχυρότερη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Αρκετή δουλειά έγινε για την ασφάλεια των επιβατών με ρολ μπαρ προστασίας σε περίπτωση ανατροπής πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων, ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και άλλες επεμβάσεις στο πάτωμα, τις πόρτες και το σασί. Παρόν δηλώνουν και τα συστήματα υποβοήθησης Front Assist με αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης και αναγνώριση πεζών, Automatic Post-Collision Braking και Lane Assist.
Οι τεχνικοί της γερμανικής εταιρείας μερίμνησαν επίσης για την ηχομώνοση και την αεροδυναμική, με ειδικές μπάρες υποστήριξης που τεντώνουν την υφασμάτινη οροφή κρατώντας την στη θέση της ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.
To T-Roc Cabriolet έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του SUV δίπλα στο συμβατικό T-Roc που από το Νοέμβριο του 2017 μέχρι σήμερα έχει πουλήσει 360.000 μονάδες, και το κορυφαίο T-Roc R που αναμένεται να κυκλοφορήσει με κινητήρα απόδοσης 300 PS.
Μένει να δούμε αν η ανταπόκριση του κοινού θα είναι θετική. Να θυμίσουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα ανοικτό SUV στην παραγωγή, καθώς η Volkswagen ακολουθεί τα Nissan Murano Cabriolet και Range Rover Evoque Cabriolet που όμως ανήκαν σε μεγαλύτερη και πιο πολυτελή κατηγορία.