Επίσημο: Νέο Volkswagen Caddy
Διαθέσιμο σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις.
Η Volkswagen παρουσίασε την ολοκαίνουρια πέμπτη γενιά του Caddy, το οποίο βασίζεται στη σπονδυλωτή αρχιτεκτονική MQB και θα είναι διαθέσιμο σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις.
Το Caddy απέκτησε πιο μοντέρνα εμφάνιση, διατηρώντας παράλληλα τα στοιχεία εκείνα που το καθιστούν αναγνωρίσιμο. Στο εμπρός μέρος τα φώτα LED που ενώνονται με τη γρίλια της VW και η κυψελωτή διαμόρφωση της ενιαίας εισαγωγής αέρα στον προφυλακτήρα δίνουν έναν αέρα φρεσκάδας στο MPV.
Στο προφίλ οι πτυχώσεις είναι πιο έντονες και οι αναλογίες βελτιωμένες χάρη και στις όμορφες πεντάκτινες ζάντες αλουμινίου 18" (προαιρετικές), με τις συρόμενες πίσω πόρτες να παραμένουν σήμα κατατεθέν του μοντέλου. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.30 cd (αντί για 0.33 cd).
Πίσω κυριαρχεί το μεγάλο παρμπρίζ και τα λεπτά φώτα LED με μαύρο φόντο που εκτείνονται από την οροφή μέχρι και το μέσο της πόρτας του χώρου αποσκευών. Όπως και στις προηγούμενες γενιές, το κατώφλι φόρτωσης είναι ιδιαίτερα χαμηλό, ενώ στις εκδόσεις Cargo και Maxi Cargo η πίσω πόρτα είναι δίφυλλη (προαιρετικά με ηλεκτρική υποβοήθηση). Σύμφωνα με την Volkswagen, η μακρύτερη επαγγελματική έκδοση Caddy Maxi έχει χώρο για δύο ευρωπαλέτες. Αντίστοιχα, το επιβατικό θα είναι διαθέσιμο και σε επταθέσια έκδοση.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής έως 10" (6,5" στις βασικές εκδόσεις). Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει 19 συστήματα, μεταξύ των οποίων τα Travel Assist, Adaptive cruise control, Blind-spot monitoring, και Trailer Assist. Προαιρετικά διατίθεται και πανοραμική οροφή με εμβαδόν 1,4 τ.μ.
Από πλευράς μοτέρ προδιαγραφών Euro 6 υπάρχει βενζινοκινητήρας TSI (116 PS), πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI (75 PS, 100 PS και 122 PS) και μία έκδοση φυσικού αερίου TGI. Οι επιλογές κιβωτίου περιλαμβάνουν χειροκίνητο 6 σχέσεων και αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Η εταιρεία κάνει λόγω για έως και 12% βελτιωμένη οικονομία σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.