Επίσημο: Νέο Genesis G80
Η νέα γενιά του πολυτελούς μεσαίου σεντάν G80 υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis.
Η Genesis παρουσίασε επίσημα τις πρώτες εικόνες του G80 το οποίο αποτελέι την τρίτη γενιά της σειράς αν συνυπολογίσουμε και τον προκάτοχό του, Hyundai Genesis (προτού μετονομαστεί σε Genesis G80). Το πολυτελές μεσαίο σεντάν βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis, την οποία εισήγαγε το GV80.
Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η πεντάγωνη γρίλια "Crest Grille" με χρωμιωμένο φόντο που πλαισιώνεται από τα διπλά φώτα τα οποία είναι εμπνευσμένα από το έμβλημα της Genesis. Τα φλας στο προφίλ έχουν σχεδιαστεί ως οπτική συνέχεια των γραφικών στα εμπρός φώτα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα μακρόστενα, διπλά πίσω φώτα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Genesis GV80 [videos]
Η γραμμή "Parabolic Line" ξεκινά από τη μάσκα, αγκαλιάζει τα εμπρός φτερά, διατρέχει όλο το προφίλ και καταλήγει στην ουρά με ελαφριά κλίση προς τα κάτω, ως μια σχεδιαστική αναφορά στα πολυτελή σεντάν από το παρελθόν. Η οροφή έχει πιο έντονη κλίση προς τα πίσω με την ουρά να παραπέμπει σε fastback μοντέλο - ακόμα περισσότερο από ότι στον προκάτοχό του. Λεπτομέρειες από χρώμιο χαμηλά στα μαρσπιέ, στο πλαίσιο των παραθύρων, τις απολήξεις της εξάτμισης αλλά και την ενσωματωμένη αεροτομή αποπνέουν πολυτέλεια, ενώ οι πεντάκτινες ζάντες 20" βελτιώνουν τις αναλογίες δίνοντας μια σπορ νότα.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι αρκετά πιο μίνιμαλ, με επιρροές από το GV80. Στη μέση του ταμπλό στο οποίο πρωταγωνιστούν τα υψηλής ποιότητας υλικά, βρίσκεται μια μεγάλη οθόνη 14,5" που φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Οι λεπτοί αεραγωγοί καλύπτουν όλο το πλάτος του ταμπλό, ενώ τα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό βρίσκονται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι έχει δύο ακτίνες και ενσωματωμένα πλήκτρα ενώ από πίσω του βρίσκεται ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων της Genesis. Το ψηλό κεντρικό τούνελ φιλοξενεί τον περιστροφικό διακόπτη για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και για τον χειρισμό του infotainment.
Όπως κάθε πολυτελές όχημα που σέβεται τον εαυτό του, το G80 εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που προσφέρουν δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο.
Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τη γκάμα κινητήρων, όμως είναι πολύ πιθανό το G80 να μοιράζεται τον εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων (278 PS / 588 Nm) και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης με το GV80.
Το νέο G80 θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο στην αγορά της Κορέας ενώ αργότερα αναμένεται να το δούμε και σε άλλες αγορές (ΗΠΑ, Ευρώπη κτλ).