Το ανανεωμένο KIA Picanto αποκαλύπτεται στην Κορέα
Το A-Segment μοντέλο της KIA δέχεται ένα διακριτικό φρεσκάρισμα.
Λίγο μετά από τη διαρροή φωτογραφιών του, το ανανεωμένο KIA Picanto αποκαλύφθηκε πλήρως με την επίσημη πρεμιέρα του KIA Morning - όπως ονομάζεται το μοντέλο στη Νότια Κορέα.
Στο εμπρός μέρος οι διαφορές εντοπίζονται στα πιο μοντέρνα γραφικά LED στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με διαφορετική γρίλια "tiger nose", πιο τετραγωνισμένη κεντρική εισαγωγή αέρα με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές περιορίζονται στα ελαφρώς πιο γωνιώδη LED γραφικά στα φώτα και το νέο προφυλακτήρα με μικρότερες πλευρικές εσοχές, οριζόντιους ανακλαστήρες και διαχύτη που φιλοξενεί δύο διακοσμητικές απολήξεις της εξάτμισης.
Την εικόνα συμπληρώνουν οι προεκτάσεις των μαρσπιέ, η νέα εξωτερική απόχρωση Honeybee (κίτρινο) και το νέο σχέδιο τροχών 16" με τέσσερις ακτίνες.
Στο εσωτερικό έχουμε μεγαλύτερη οθόνη 4,2" στον πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής 8" για το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το τελευταίο υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, συνδεσιμότητα Bluetooth για έως και 2 συσκευές ταυτόχρονα, φωνητικές εντολές ενώ επιτρέπει απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών μέσω smartphone (κλείδωμα, ξεκλείδωμα, ρύθμιση κλιματισμού, εκκίνηση του κινητήρα κτλ).
Ο πλουσιότερος εξοπλισμός περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα καθίσματα (το κάθισμα του οδηγού είναι κλιματιζόμενο) και θήκη για ασύρματη φόρτιση συσκευών.
Εμπλουτισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας με την προσθήκη των εξελιγμένων Forward Collision-Avoidance Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist και Driver Attention Warning. Επιπλέον έχουμε νέο αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, μαζί με τους υπάρχοντες εμπρός αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας.
Στην αγορά της Κορέας, το μοντέλο διατίθεται με μια βελτιωμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού 1.0 MPi με απόδοση 75 PS και 95 Nm ροπής σε συνεργασία με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων. Στις υπόλοιπες αγορές όπως και στην Ευρώπη, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσει να προσφέρεται ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος 1.0 T-GDi (100 PS) και ο τετρακύλινδρος 1.2 MPi (84 PS).
Περισσότερα για το ανανεωμένο Picanto θα έχουμε με την επίσημη παρουσίασή του μοντέλου ευρωπαικών προδιαγραφών μέσα στο 2020.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: