Renault Clio, όσα γνωρίζουμε για τη νέα γενιά

Renault Clio, όσα γνωρίζουμε για τη νέα γενιά

To Renault Clio, ένα από τα πλέον δημοφιλή και επιτυχημένα σουπερμίνι της αγοράς είναι έτοιμο να περάσει στην έκτη του γενιά. Τι αλλαγές περιμένουμε;

Renault Clio

Το Renault Clio παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1990 και έκτοτε δίνει ανελλιπώς το παρών στην γκάμα της γαλλικής φίρμας. Παρά την στροφή στον εξηλεκτρισμό, ο Ρόμβος όχι μόνο δεν θα αποσύρει το Clio από τους καταλόγους του αλλά ετοιμάζει την έκτη γενιά.

Όπως μεταδίδουν γαλλικά μέσα ενημέρωσης και συγκεκριμένα η έγκυρη ιστοσελίδα L’argus, η νέα γενιά του Clio θα παρουσιαστεί φέτος, προς τα μέσα του 2025. Οι παραγγελίες αναμένεται να ανοίξουν προς το φθινόπωρο και τα πρώτα αυτοκίνητα να φτάνουν στους ιδιοκτήτες τους στα τέλη της χρονιάς.

H έκτη γενιά του Renault Clio θα παρουσιαστεί προς τα μέσα του 2025

Renault Clio

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του L’argus, το γαλλικό σουπερμίνι θα μεγαλώσει κατά τουλάχιστον 5 cm, φτάνοντας τα 4,10 m (η εν κυκλοφορία γενιά αγγίζει τα 4,053 m). Σχεδιαστικά, το νέο Clio αναμένεται να υιοθετήσει την πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας.

Στο εμπρός μέρος αναμένουμε αναθεωρημένο προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα αλλά και εισαγωγές αέρα σε σχήμα διαμαντιού, όπως εκφράστηκαν στο Emblem concept, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού. Στο πίσω μέρος, οι κολόνες θα έχουν πιο έντονες κλίσεις και το τζάμι θα είναι μικρότερο. Οι άνθρωποι της φίρμας φαίνεται επίσης πως έχουν δώσει μεγάλη βαρύτητα και στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοση του αυτοκινήτου, ιδίως όσον αφορά τις φουλ υβριδικές εκδόσεις.  

Το επερχόμενο Clio θα πατά στην εξελιγμένη μορφή της αρθρωτής πλατφόρμας CMF-B, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το εν κυκλοφορία μοντέλο. Όσον αφορά το εσωτερικό, θα υπάρχουν ομοιότητες με τα νέα Renault 4 και Renault 5, κυρίως στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment. Ενώ οι αυξημένες διαστάσεις υπόσχονται πως θα συνεχίσουν να τοποθετούν το Renault Clio μεταξύ των πιο ευρύχωρων σουπερμίνι της αγοράς.

Renault Clio

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίζεται το μοντέλο, πάντα σύμφωνα με την πληροφόρηση του L’argus. Θα τοποθετηθούν νέοι βενζινοκινητήρες και οι κινητήρες ντίζελ θα καταργηθούν.

Στη βάση της προϊοντικής πυραμίδας θα δούμε τον 3κύλινδρο 1.200άρη, με απόδοση 100 PS. Λίγο πιο πάνω, υπάρχει η έκδοση με τον επίσης 3κύλινδρο, τους 115 ίππους και την ήπια υβριδική υποβοήθηση 12V. Στην φαρέτρα των Γάλλων θα παραμείνουν επίσης και οι εκδόσεις διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο), με πέντε παραπάνω ίππους. Αμφότερες θα είναι διαθέσιμες είτε 6άρι χειροκίνητο είτε με 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στην κορυφή της γκάμας, δεσπόζει η φουλ υβριδική έκδοση, με τον καινούργιο 1.800άρη, που αυτή τη φορά αποδίδει 160 ίππους (από 145 PS). Ο ηλεκτροκινητήρας θα προέρχεται από την Horse τη νέα εταιρεία του Ομίλου Renault που ασχολείται με τα θερμικά και υβριδικά κινητήρια σύνολα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube