To Dacia Bigster θα γίνει το πρώτο PHEV της φίρμας
Το Dacia Bigster, η νέα ναυαρχίδα της Dacia αναμένεται να γίνει το πρώτο PHEV της ρουμανικής εταιρείας, διαθέτοντας έτσι μια πληρέστατη γκάμα.
Η γκάμα της Dacia περιλαμβάνει μια ευρεία σειρά επιλογών ως προς τα συστήματα κίνησης. Από βενζίνη μέχρι διπλό καύσιμο και από mild και full hybrid έως ηλεκτρικά. Τι λείπει; Μία PHEV πρόταση. Όχι για πολύ, μιας και το ολοκαίνουργιο Dacia Bigster θα γίνει το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο της εταιρείας.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τα πλέον επίσημα χείλη, αυτά του CEO της Dacia, Denis Le Vot. «Όχι άμεσα αλλά σύντομα», όπως δήλωσε ο επικεφαλής των Ρουμάνων, το Bigster θα αποκτήσει plug-in hybrid παραλλαγή. Εντός της οποίας θα φωλιάζει ο κινητήρας 1,8 lt, που αποτελεί προϊόν της κοινοπραξίας Horse, ανάμεσα τις Geely και Renault.
Όπως έχει γίνει γνωστό, η ναυαρχίδα της Dacia πατά στην πλατφόρμα CMF-B και θα εξοπλίζεται με τον καινούργιο, ήπια υβριδικό 1.200άρη TCe των 140 ίππων. Με κίνηση είτε στους εμπρός είτε και στους τέσσερις τροχούς.
Κάτω από το καπό του PHEV Dacia Bigster θα φωλιάζει ο κινητήρας 1,8 lt, που αποτελεί προϊόν της κοινοπραξίας Horse, ανάμεσα τις Geely και Renault
Ο ίδιος κινητήρας, με την ίδια ιπποδύναμη θα τροφοδοτεί και την έκδοση διπλού καυσίμου Eco-G. Με το ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει χωρητικότητα 50 lt και το αντίστοιχο του υγραερίου 49 lt, το Dacia Bigster είναι ικανό να διανύσει, σύμφωνα με την εταιρεία έως και 1.450 km χωρίς στάση για ανεφοδιασμό. Φυσικά, θα υπάρχει και η φουλ υβρδική έκδοση, όχι όμως με 140 ίππους, όπως συμβαίνει στο Duster αλλά με 155 και 170 Nm.
Όσον αφορά το κομμάτι της εμφάνισης, το Bigster προτάσσει μια νεανική και περιπετειώδη σχεδίαση, ακολουθώντας τις γραμμές του Duster. Με μήκος στα 4,57 m (το μεγαλύτερο Dacia ξεπερνώντας το Jogger των 4,54 m), υπόσχεται άνεση και ευρυχωρία τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές τους, χάρη στα 667 lt του χώρου αποσκευών. Παράλληλά, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στα 22 cm και η επιλογή της τετρακίνησης δείχνουν πως το Bigster δεν προορίζεται μόνο για βατούς χωματόδρομους.
H εικόνα του εσωτερικού είναι καθόλα σύγχρονη και εργονομική, με τις δύο οθόνες, 7” για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και 10,1” για το infotainment να παρέχουν στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Υποστηρίζοντας φυσικά όλες τις πρόσφατες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Συνολικά, το νέο Dacia Bigster, όπως άλλωστε ανακοίνωσε και η εταιρεία θα προσφέρει ένα αναβαθμισμένο πακέτο εξοπλισμού με καλύτερη ηχομόνωση, διζωνικό κλιματισμό, πανοραμική ηλιοροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, σύστημα πολυμέσων με έξι ηχεία και ήχο Arkamys 3D, καθώς επίσης και τις έξυπνες λύσεις YouClip.
Το μόνο που μένει να μάθουμε για το νέο Bigster είναι η τιμή του. Κάτι που περιμένουμε προσεχώς.