Επίσημη αποκάλυψη για την PHEV Mercedes-AMG GT63 S E Performance

Επίσημη αποκάλυψη για την PHEV Mercedes-AMG GT63 S E Performance

816 άλογα, επιτάχυνση 0-100 km/h και 1.420 Nm. Αυτή είναι η επαναφορτιζόμενα υβριδική Mercedes-AMG GT63 S E Performance.

Στο πλαίσιο του Grand Prix της Σανγκάη, η γερμνανική φίρμα αποκάλυψε τη νέα Mercedes-AMG GT63 S E Performance, δείχνοντας πως το Affalterbach δεν αστειεύται.

Η δεύτερη γενιά της Mercedes-AMG GT απέκτησε επαναφορτιζόμενα υβριδική έκδοση, ενσωματώνοντας τεχνολογία από τον μαγικό κόσμο της Formula 1. O twin-turbo V8 κινητήρας 4.0 lt, αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm, χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.

Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα που είναι εγκατεστημένος στον πίσω άξονα και αποδίδει 204 ίππους και 320 Nm οδηγούμαστε στη συνδυαστική απόδοση των 816 ίππων και 1.420 Nm.

H νέα Mercedes-AMG GT63 S E Performance αποδίδει 816 ίππους, 1.420 Nm, με το κοντέρ να τερματίζει στα 320 km/h

Mercedes-AMG GT63 S E Performance

H ηλεκτρική ενέργεια τοποθετείται σε μία μικρή μπαταρία, χωρητικότητας 6,1 kWh. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το σύστημα δίνει έμφαση στην επιδόσεις και όχι στην ηλεκτρική αυτονομία, η οποία σύμφωνα με τον Γερμανό κατασκευαστή φτάνει μόλις τα 13 km.

Θα λέγαμε πως αξίζει τον κόπο, μιας και το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8”, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 km/h. O οδηγός έχει στη διάθεσή του οχτώ προφίλ οδήγησης και τέσσερα επίπεδα για την ανάκτηση ενέργειας. Το ένα εξ αυτών μάλιστα θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το one pedal, που συναντάται σε αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι μηχανικοί της Mercedes-AMG έδωσαν αρκετή έμφαση στην αεροδυναμική, με την πίσω αεροτομή να είναι σε ικανή να διαμορφωθεί σε πέντε θέσεις, ανάλογα με το προφίλ οδήγησης. Στο κομμάτι της ανάρτησης, η νέα Mercedes-AMG GT63 S E Performance υπόσχεται άνετες μετακινήσεις στην καθημερινότητα και ταυτόχρονα σταθερή και ασφαλή συμπεριφορά, όταν το πλαίσιο πιεστεί, ελέω του συστήματος MG ACTIVE RIDE, που αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.

Mercedes- AMG GT63 S E Performance

Στο εμφανισιακό κομμάτι, η θύρα φόρτισης στο πίσω μέρος μαρτυρά την εξηλεκτρισμένη της υπόσταση. Κατά τα λοιπά, δεν διαφέρει σε τίποτα σε σχέση με την Mercedes-AMG GT Coupé . Το μάτι πέφτει στις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, στις 20αρες ζάντες και στους carbon δίσκους των φρένων.

Οι τιμές του αυτοκινήτου αναμένεται να γίνουν γνωστές κατά το λανσάρισμά του, προς τα τέλη του 2024.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube