Επίσημο: Νέα Audi A6 και A6 Avant MY2015
Τα ανανεωμένα A6, εκτός από τις μικρές κοσμητικές αλλαγές μέσα έξω, γίνονται πιο οικονομικά και με χαμηλότερους τύπους.
H Audi ενσωμάτωσε μια σειρά αλλαγών στο φρεσκάρισμα της τέταρτης γενιάς του A6, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του στη δύσκολη κατηγορία των executive σεντάν και στέισον.
Το κλειδί των αλλαγών είναι μια σειρά από νέους ή ανανεωμένους 4κύλινδρους, 6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες, όλοι με αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6, προκειμένου να πετυχαίνουν χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Συνδυάζονται δε, με επίσης αναθεωρημένα κιβώτιο, μικρές κοσμητικές αλλαγές και νέα συστήματα πολυμέσων και ψυχαγωγίας.
Ανάμεσα στην πολυπληθή γκάμα του Α6 περιλαμβάνονται πλέον και δύο εκδόσεις «ultra» που ενσωματώνουν μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις και μια σειρά αλλαγών για μείωση του βάρους. Μάλιστα στις εκδόσεις ντίζελ τα συμβατικά ελατήρια έχουν αντικατασταθεί από άλλα κατασκευασμένα από πολυεστέρα και ενισχυμένα με υαλόνημα (GFRP) που, κατά δήλωση της Audi, εξοικονομούν 4,4 kg.
Το νέο μοντέλα ultra, που φορά τον 1.800άρη 4κύλινδρο άμεσου ψεκασμού του A6 1.8 TFSΙ πετυχαίνει κατανάλωση 5,7 lt/100 km και 133 g CO2/km. Αντίστοιχα το δίλιτρο ντίζελ A6 2.0 TDI με το διακριτικό «ultra» έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,2 lt/100 km και εκπομπές CO2 109 g/km. Και τα δύο πετυχαίνουν τα νούμερα αυτά σε συνδυασμό με το άρτι αναβαθμισμένο 7άρι αυτόματο σασμάν S tronic.
Πηγαίνοντας ψηλότερα στην γκάμα, η Audi επενέβη στον 3λιτρο ντίζελ του A6 3.0 TDI που με μονό τούρμπο αποδίδει πλέον 218 ή 272 PS. Η πιο πρόσφατη εκδοχή του A6 3.0 TDI, αλλά αυτή τη φορά με δύο τούρμπο, ανέβηκε στους 320 PS και στην πιο ισχυρή έκδοσή του στους 326 PS (346 με overboost). Αυτές οι νέες εκδόσεις βαφτίστηκαν A6 3.0 TDI competition και A6 Avant 3.0 TDI competition, ως επετειακά μοντέλα για τα 25χρονα της τεχνολογίας TDI.
Τα νέα ντίζελ επιδόσεων A6 3.0 TDI competition συνδυάζονται στάνταρ με 8άρι αυτόματο σασμάν τύπου Tiptronic. Όλες οι άλλες εκδόσεις συνδυάζονται στάνταρ με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και έξτρα με διπλόδισκο 7άρι αυτόματο S tronic. To Multitronic, το παλιό σασμάν διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης καταργήθηκε απ’ όλη την γκάμα του ανανεωμένου A6.
Σε όλα τα μοντέλα Audi A6 με μέγιστη ισχύ πάνω από τους 270 PS, υπάρχει η δυνατότητα για την επιλογή συστήματος τετρακίνησης quattro. Το τελευταίο συνοδεύεται από αυτό που η Audi ονομάζει «σπορ διαφορικό» που βοηθά την ελκτική πρόσφυση, μεταβάλλοντας τη ροπή ξεχωριστά σε κάθε πίσω τροχό.
Σε ακολουθία του προσφάτως ανανεωμένου S7, τα τετρακίνητα S6 και S6 Avant διαθέτουν πλέον μια αναβαθμισμένη έκδοση του διτούρμπινου 4λιτρου V8 με τον άμεσο ψεκασμό που ανέβηκε σε ισχύ κατά 30 PS, φτάνοντας τους 450 PS. Τα επίσημα νούμερα επιδόσεων για τα S6 και S6 Avant είναι 0-100 km/h σε 4,4” και 4,6” αντίστοιχα, η κατανάλωση είναι 9,2 και 9,9 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 214 και 219 g/km ομοίως
Μεταξύ των ελαφρών κοσμητικών αλλαγών που υπέστη το ανανεωμένο Αudi A6 είναι η μονού πλαισίου μάσκα, τα εμπρός φανάρια, οι προφυλακτήρες, τα πλευρικά μαρσπιέ και οι μπούκες της εξάτμισης.
Τα ανανεωμένα A6 διαθέτουν ακόμη στάνταρ εμπρός φανάρια LED, επιπρόσθετα των φώτων ημέρας της ίδια τεχνολογίας, ενώ τα «δυναμικά σειριακά LED φλας» είναι στάνταρ για τa πίσω και έξτρα για τα εμπρός.
Στην καμπίνα, το ανανεωμένο A6 διαθέτει πλέον το τελευταίας γενιάς επεκτάσιμο σύστημα πολυμέσων της Audi ΜΜΙ, καθώς και εμπλουτισμένο κατάλογο με νέες επενδύσεις και χρώματα.
Για τους ενδιαφερόμενους να πούμε ότι το βιβλίο παραγγελιών ανοίγει τον Οκτώβριο.
[Πηγή Audi]