Επίσημη φωτογραφία: Νέο Lexus UX
Η Lexus αποκάλυψε την πρώτη εικόνα για το νέο «αστικό crossover» UX, λίγο πριν από ντεμπούτο του στο Σαλόνι της Γενεύης.
Η οικογένεια των SUV της Lexus μεγαλώνει. Ύστερα από το RX και το NX, εμφανίστηκε και το UX και, παρόλο που το όνομά του δεν το αφήνει να εννοηθεί, πρόκειται για το μικρότερο crossover της ιαπωνικής εταιρείας.
Μια εβδομάδα λοιπόν ύστερα από την εικόνα teaser και μια εβδομάδα πριν από το επίσημο ντεμπούτο του στο Salon de l’Automobile 2018 στη Γενεύη, ορίστε και η πρώτη επίσημη φωτογραφία του UX, που η Lexus παρουσιάζει ως «αστικό crossover».
To μέγεθος του αυτοκινήτου πλησιάζει περισσότερο προς την κόμπακτ κατηγορία παρά προς αυτή του σουπερμίνι, με μήκος περίπου 4,3 m, τη στιγμή που το αμέσως μεγαλύτερο ξαδέρφι του στην γκάμα, το Lexus NX, φτάνει τα 4,63 m. Στο στόχαστρο του UX βρίσκονται οι premium εκπρόσωποι της κατηγορίας, BMW X1, Audi Q3 και MINI Countryman, καθώς και η νέα έλευση, το Volvo XC40.
Για να προσελκύσει την προσοχή, όπως και τα άλλα Lexus, το UX επικεντρώνεται σε μια πληθωρική σχεδίαση, με «τεντωμένες» γραμμές και μπόλικες πτυχώσεις. Οδηγώντας σε αυτό που προκαλεί αυτό το ντιζάιν. Σου αρέσει ή το αποστρέφεσαι. Η έκδοση παραγωγής είναι βέβαια πολύ πιο «συνετή» αισθητικά από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2016 στο Mondial de l’Automobile, στο Παρίσι.
Μεταξύ των πρωτότυπων χαρακτηριστικών του UX, είμαι οι μεγάλες μη κυκλικές αψίδες των τροχών και το καπό που σχηματίζει από ένα διάμηκες φούσκωμα σε κάθε πλευρά. Το UX παρουσιάζεται σε επίπεδο F Sport, με το πιο δυναμικό κιτ αμαξώματος που θα έχει η γκάμα. Στην ουσία του, το UX θα διακρίνεται από τους αντιπάλους του με την 100% υβριδική γκάμα. Ελπίζουμε ότι, όπως και το επόμενο Toyota Auris, θα υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε δύο επίπεδα ισχύος. Η φίρμα λέει ότι το αυτοκίνητο θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, η οποία θα πρέπει να είναι η σπονδυλωτή αρχιτεκτονική NGA-C που έχουμε δει ήδη στο Toyota C-HR και στην οποία θα βασίζεται και το νέο Auris/Corolla.
Η Lexus αναφέρει ότι το UX «τοποθετείται ως μοντέλο εισόδου» της φίρμας. Κάτι που μας προϊδεάζει για την προσεχή κατάργηση του κόμπακτ CT.
Περισσότερες πληροφορίες όμως θα μάθουμε από πρώτο χέρι την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι της Γενεύης. Μέχρι τότε, υπομονή.