Ελαφρύ φρεσκάρισμα για το υβριδικό Honda HR-V
Το υβριδικό Honda HR-V (Vezel στην Ιαπωνία), που λανσαρίστηκε στην Ελλάδα αρχές του 2022, θα φρεσκαριστεί. Με νέο εξοπλισμό και μια μικρή βελτίωση στο σύστημα κίνησης.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Honda μειώθηκαν σχεδόν κατά 10% το 2023, αλλά η μάρκα ελπίζει ότι τα πολλά νέα προϊόντα θα την αναζωογονήσουν.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής λανσάρισε το e:Ny1, το ZR-V και το νέο CR-V μέσα στο 2023. Και το 2024, θα προχωρήσει σε ένα μικρό λίφτινγκ του HR-V, η προεπισκόπηση του οποίου μόλις δόθηκε με την ενημέρωση της ιαπωνικής έκδοσης, που ονομάζεται Vezel.
Οι Ιάπωνες μηχανικοί βελτίωσαν τα χαρακτηριστικά του υβριδικού συστήματος του Honda HR-V, με «νέο σύστημα ελέγχου διαχείρισης ενέργειας»
Εάν βασιστούμε σε αυτά που βλέπουμε στο Vezel, το Honda HR-V θα επωφεληθεί από μικρές αισθητικές τροποποιήσεις. Συγκεκριμένα, υπάρχει νέος προφυλακτήρας εμπρός και αναθεωρημένα φώτα LED στο πίσω μέρος. Οπτικά, η πιο εμφανής διαφορά είναι η ανασχεδιασμένη μάσκα. Γίνεται τετράγωνη και φαίνεται ελαφρώς πιο στενή. Οι δε γραμμές πάνω από τις εισαγωγές αέρα του προφυλακτήρα έχουν επίσης αλλάξει.
Στην καμπίνα επιβατών διατηρούνται τα περισσότερα στοιχεία. Η οθόνη infotainment είναι ίδια. Ωστόσο, στοιχεία του εξοπλισμού ασφαλείας έχει βελτιωθεί. Συγκεκριμένα, υπάρχει μια νέα λειτουργία υποβοήθησης για το μποτιλιάρισμα. Επίσης, η Honda θα επιτρέψει στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του υβριδικού HR-V να ελέγχουν ηλεκτρικά την πίσω πόρτα μέσω smartphone, χάρη στο σύστημα Honda Connect.
Αλλά η ιαπωνική φίρμα έχει πάνω απ’ όλα αποφασίσει να διαθέσει στην αγορά ένα «Hunt Package». Αυτό το πακέτο, που βασίζεται στην βασική έκδοση, περιλαμβάνει μπάρες οροφής, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και νέο σύστημα φωτισμού στην καμπίνα. Σε αυτή τη διαμόρφωση, το SUV θα μπορεί να επωφεληθεί από τη μεταλλική βαφή στο γκρι του καρχαρία με μικρές χαλκόχρωμες πινελιές. Στο εσωτερικό, το «Hunt Package» προσφέρει ειδική ταπετσαρία.
Όσον αφορά τον κινητήρα, το Vezel προσφέρεται σε βενζινοκίνητο ή υβριδικό. Το υβριδικό e:HEV είναι η μόνη έκδοση που έρχεται στην Ευρώπη και για προφανείς λόγους αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Οι Ιάπωνες μηχανικοί ωστόσο, βελτίωσαν τα χαρακτηριστικά του υβριδικού συστήματος, προσθέτοντας ένα «νέο σύστημα ελέγχου διαχείρισης ενέργειας». Μια τεχνολογία που υποτίθεται ότι μειώνει τον θόρυβο του κινητήρα σε αστικό περιβάλλον.
Στην Ιαπωνία, αυτή η νέα έκδοση θα λανσαριστεί εμπορικά τον Απρίλιο του 2024. Με την Ευρώπη λογικά να ακολουθεί αργότερα μέσα στον χρόνο.