Έκθεση Γενεύης: Νέες υβριδικές Mercedes-Benz με ντίζελ κινητήρα
Οι νέες C-Class και E-Class plug-in hybrids χρησιμοποιούν 4κύλινδρο 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα με τούρμπο.
Η Mercedes-Benz αποκάλυψε τα νέας της επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα το βράδυ πριν ανοίξει το Σαλόνι της Γενεύης.
Τα νέα υβριδικά μοντέλα, που θα αρχίσουν να πωλούνται από το καλοκαίρι, θα έχουν 4κύλινδρο ντίζελ κινητήρα, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων κι ένα υβριδικό σύστημα τρίτης γενιάς.
Η γερμανική εταιρεία δεν έδωσε ακόμη πολλές πληροφορίες, πέρα από το ότι τα νέα plug-in υβριδικά έχουν τον 2λιτρο 4κύλινδρο ντίζελ OM 654, μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,5 kWh κι έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 122 PS και 44,9 kgm ροπής.
Η ηλεκτρική αυτονομία των νέων υβριδικών θα φτάνει τα 50 km και η συνολική ροπή τους τα 71,4 kgm. Θα μπορούν να κινούνται αποκλειστικά ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και 140 km/h.
Για τη φόρτιση της μπαταρίας τους, οι νέες Mercedes PHEV είναι εφοδιασμένες με έναν ενσωματωμένο φορτιστή που δέχεται διπλάσια ισχύ φόρτισης, 7,2 kW αντί για 3,6 kW. Έτσι, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μόνο 2 ώρες, από το νέο Wallbox της εταιρείας. Σε «συμβατική οικιακή πρίζα» η φόρτιση θα απαιτεί περίπου 7 ώρες.
Το νέο υβριδικό σύστημα 3ης γενιάς θα συλλέγει δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης, μια κάμερα κι έναν αισθητήρα ραντάρ ώστε να «βλέπει μακριά, πέρα από το οπτικό πεδίο του οδηγού, και να προσαρμόζεται στο συγκεκριμένο προφίλ ταχύτητας/δρόμου». Έτσι θα μπορεί να υπολογίζει και να σχεδιάζει ανά πάσα στιγμή πόση ηλεκτρική ενέργεια να χρησιμοποιήσει και πόση να ανακτήσει.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο των νέων υβριδικών είναι ο ηλεκτρικός συμπιεστής του κλιματισμού και ο ενισχυτής υψηλής τάσης του καλοριφέρ. Θα επιτρέπουν στον οδηγό να ψύχει ή να θερμαίνει το αυτοκίνητο πριν μπει μέσα για να φύγει.
Τα αυτοκίνητα έχουν τέσσερα προγράμματα λειτουργίας. Το default πρόγραμμα είναι το Hybrid, όπου το αυτοκίνητο αποφασίζει μόνο του πώς θα χρησιμοποιεί τις πηγές ισχύος. Υπάρχει επίσης πρόγραμμα E-Mode για ηλεκτροκίνηση, E-Save για εξοικονόμηση ρεύματος ώστε να χρησιμοποιηθεί αργότερα, και Charge για φόρτιση της μπαταρίας κατά την οδήγηση.
[Πηγή: Mercedes-Benz]