Έκθεση Γενεύης: Ανανέωση για το Toyota Auris

Έκθεση Γενεύης: Ανανέωση για το Toyota Auris

Πέρα από την αισθητική ανανέωση, το Auris απέκτησε και νέα γκάμα κινητήρων.

Ούτε δύο εβδομάδες δεν πέρασαν από την δημοσιοποίηση της είδησης για ανανέωση του ιαπωνικού μικρού οικογενειακού, και η Toyota το παρουσίασε επίσημα στο Σαλόνι της Γενεύης.

To ανανεωμένο Toyota Auris ξεχωρίζει χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τα νέα φώτα εμπρός και πίσω (τύπου LED σε ορισμένες εκδόσεις), που του χαρίζουν λίγο πιο αιχμηρή εμφάνιση. Σε αυτό συμβάλει και η νέας σχεδίασης κεραία που θυμίζει πτερύγιο καρχαρία. Ακόμα, η ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών που διαθέτει το ανανεωμένο Auris είναι νέας σχεδίασης, ενώ προστέθηκαν και μερικά νέα χρώματα στην παλέτα του μοντέλου.

Στην καμπίνα, οι αλλαγές αφορούν τα νέα διακοσμητικά και τις ποιοτικότερες επενδύσεις, ενώ σύμφωνα με την Toyota το νέο Auris έχει βελτιωμένη ηχομόνωση και ποιοτικότερα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό. Αλλαγές υπήρξαν και στα χειριστήρια του κλιματισμού, με το σύστημα πολυμέσων που βρίσκεται από πάνω τους να είναι καινούριο και να διαθέτει οθόνη αφής 4,2”.

Τα μεγάλα νέα για την ανανέωση του Auris έρχονται από την γκάμα κινητήρων. Στην βενζινοκίνητες επιλογές η νέα προσθήκη ακούει στο όνομα 1.2Τ. Πρόκειται για έναν καινούριο τετρακύλινδρο κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, τούρμπο και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων που αποδίδει 116 ίππους και 18,9 kgm ροπής, και συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο Multidrive S. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής κάνουν λόγο για 0-100 km/h σε 10,1 sec και τελική ταχύτητα 167 km/h.

Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, η 2λιτρη D-4D καταργείται και αντικαθίσταται από μία καινούρια με 1.600άρη κινητήρα καταγωγής BMW με απόδοση 112 ίππους και 27,5 kgm ροπής. Τα νούμερα επιδόσεων που ανακοινώνει η Toyota αναφέρουν 0-100 km/h σε 10,5 sec και τελική ταχύτητα 190 km/h, με την κατανάλωση να είναι 4,1 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 104 gr/km.

Αλλαγές υπήρξαν και στην έκδοση με τον 1.4 D-4D των 90 ίππων που πλέον διαθέτει νέα τουρμπίνα, νέας σχεδίασης πιστόνια και νέα κυλινδροκεφαλή. Όλα αυτά βοήθησαν σε μειωμένες κατά 20% τριβές και μειωμένη κατανάλωση που πλέον φτάνει τα 3,4 lt/100 km.

[Πηγή: Toyota]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube