Είναι αυτή η νέα BMW Z4;
Επεξεργασμένες εικόνες βασισμένες στις τελευταίες διαρροές δείχνουν τη μορφή της νέας Z4.
Είναι παραπάνω από γνωστό ότι BMW και Toyota εξελίσσουν από κοινού μια πλατφόρμα «δύο σε ένα», κουπέ και ένα roadster, στην οποία θα βασίζονται δύο συγγενή μοντέλα: Η νέα Z4 για τους Γερμανούς και η νέα Supra για τους Ιάπωνες.
Η εκδοχή της BMW, η οποία αρχικά υπήρχαν πληροφορίες ότι θα λέγεται Ζ5 αλλά τελικά οι Γερμανοί επέλεξαν να συνεχίσουν την παράδοση της Z4, θα παρουσιαστεί στο τέλος του χρόνου. Και το μυστήριο για το πώς θα μπορούσε να δείχνει το νέο roadster έχουν φουντώσει. Έχουμε σχεδόν… βαρεθεί να βλέπουμε τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα σε δοκιμές εξέλιξης. Και από αυτά, οι ειδικοί προσπαθούν να διακρίνουν λεπτομέρειες, ενδεχομένως και αλλαγή από το ένα στάδιο της εξέλιξης ως το άλλο, και να της αποτυπώσουν σε ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες.
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την BMW M3 στις Άλπεις [video]
Η νέα Ζ4 έρχεται να αντικαταστήσει το σημερινό μοντέλο που είναι στην αγορά από το 2009. Η φωτογραφία που δημοσιεύει το Autoexpress και βασίζεται στις τελευταίες πληροφορίες δείχνει ένα εμπρός μέρος που θυμίζει… FIAT 124. Λόγω της προτεταμένης μάσκας, παρά το σαφώς διαφορετικό σχήμα των φώτων. Ίσως πάλι είναι και η προοπτική της συγκεκριμένης εικόνας. Η είδηση αφορά την οροφή, αφού η BMW φαίνεται να έχει εγκαταλείψει την σκληρή αναδιπλούμενη μεταλλική αντί μιας απλούστερης υφασμάτινης, όπως στο πρώτης γενιάς μοντέλο. Είναι μια αλλαγή που ουσιαστικά αφορά στον προσανατολισμό του μοντέλου. Δείχνει έναν πιο ανέμελο αλλά και σκληροπυρηνικό σπορ χαρακτήρα, όπως της Porsche Boxster 718. Και κρατά αποστάσεις από την πιο ήπια προσέγγιση της Mercedes SLC.
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε το BMW i8 στην πίστα και στο δρόμο [video]
Πληροφορίες από insiders κάνουν λόγο για ένα σασί που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία τoυ BMW i. Να θυμίσουμε ότι τόσο στο ηλεκτρικό BMW i3 όσο και στο υβριδικό supercar BMW i8 η βασική δομή είναι από CFRP, πολυμερές ενισχυμένο με ανθρακόνημα, για μείωση του βάρους και αυξημένη ακαμψία. Αντισταθμίζοντας το επιπλέον κόστος αυτής της τεχνολογίας με τη φθηνότερη κατασκευή της οροφής, το κόστος εκτιμάται ότι θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με το σημερινό μοντέλο.
Οι 4κύλινδροι και 6κύλινδροι κινητήρες τεχνολογίας Twin Power Turbo θα είναι τοποθετημένοι πίσω από τον εμπρός άξονα. Τα βασικά μοντέλα στα δύο λίτρα θα αποδίδουν 200+ ίππους και τα τρίλιτρα 6κύλινδρα 100 επιπλέον. Η Ζ4 θα χρησιμοποιεί τον πίσω άξονα των BMW M3 & M4, οπότε είναι πιθανό να προκύψει στην πορεία και η πολυπόθητη Ζ4 Μ, που δεν είδαμε στη σημερινή απερχόμενη γενιά.
Πηγή Autoexpress