Η δεύτερη ευκαιρία για την BMW Z3 M Coupé
Αν είναι να το κάνουν έτσι, ας αναβιώσει το «παπούτσι», η κατά κόσμον BMW Z3 M Coupé. Και άμεσα.
Η BMW παρουσίασε την Ζ3 Μ Coupé το 1998. Όπως και η ρόουντστερ εκδοχή, φορούσε τον ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο σε σειρά με τις έξι πεταλούδες και απόδοση 320 ίππων.
Το αυτοκίνητο αρχικά προκάλεσε σοκ με την εξεζητημένη εμφάνισή του. Κάποιοι λάτρεψαν το σχήμα του. Άλλοι το βρήκαν τόσο άσχημο που τελικά… τους άρεσε, διότι είχε προσωπικότητα και δεν έμοιαζε με τίποτα άλλο. Σίγουρα, εξυπηρετούσε το σκοπό του, να κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει. Το θέμα ήταν πως η Z3 M Coupé είχε καλύτερη οδική συμπεριφορά από την αναμφίβολα όμορφη και γοητευτική Roadster, πιο ακριβές τιμόνι και λιγότερη υποστροφή. Λόγω της στιβαρότητας του κλειστού αμαξώματος. Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, μάλλον το ανοιχτό παραήταν εύκαμπτο.
Μετά από μόλις τέσσερα χρόνια και 6.000 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν, η BMW σταμάτησε την παραγωγή το 2002. Το σχέδιο του καλλιτέχνη Esa Mustonen που βλέπουμε εδώ είναι μια σχεδιαστική μελέτη για το πώς θα μπορούσε να δείχνει σήμερα η Ζ3 Μ Coupe. Είναι επίκαιρο το θέμα, αφού επίκειται η παρουσίαση της νέας BMW Z4 (αυτή που υποτίθεται ότι θα λέγονταν Ζ5 και που εξελίσσεται από κοινού με την Toyota Supra). Ενώ μόλις πρόσφατα είδαμε και την αναβίωση της BMW Σειρά 8. Από αυτά τα δύο μοντέλα άλλωστε αντλεί έμπνευση και σχεδιαστικά στοιχεία ο Mustonen, καθώς και από τα μοντέλα i, συνθέτοντας ένα μοντέρνο, κομψό και σαφώς πιο εύπεπτο shooting brake.
[Πηγή Motor1]