Η Aston Martin Valkyrie θα είναι… ακόμα καλύτερη

Η Aston Martin Valkyrie θα είναι… ακόμα καλύτερη

Ο Adrian Newey λέει ότι το hypercar της Aston Martin θα ξεπεράσει τις προσδοκίες μας και παράλληλα εξηγεί γιατί επιλέχτηκε ένας κινητήρας V12.

Συνήθως τα στοιχεία που κυκλοφορούν για ένα μελλοντικό hypercar, πριν από την παρουσίασή του, είναι τόσο εντυπωσιακά που μοιάζουν απίστευτα. Στην περίπτωση της Aston Martin Valkyrie όμως, συμβαίνει μάλλον το αντίθετο.

Η πραγματικότητα θα είναι ακόμα καλύτερη, όπως ισχυρίζεται τουλάχιστον ο άνθρωπος που έχει αναλάβει το project, ο γνωστός και μη εξαιρετέος Adrian Newey. Ο οποίος ανακοίνωσε ότι θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα περισσότερα από την αεροδυναμική απόδοση της Valkyrie AMR Pro, της έκδοσης που θα προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα -αντίστοιχη με τις Ferrar FXX K, McLaren P1 GTR κ.λπ.

Πιο συγκεκριμένα, η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι το αυτοκίνητο θα ζυγίζει λίγο παραπάνω από 1.000 kg και θα πετυχαίνει ακριβώς ίδιο downforce. Αυτό όμως, σύμφωνα με τον Newey, «ήταν απλώς μια αρχική εκτίμηση» και «αναμένεται να αλλάξει αρκετά» μέχρι την παρουσίαση της Valkyrie AMR Pro. Οπότε μπορεί άραγε να είναι ακόμη γρηγορότερη από αγωνιστικό της κατηγορίας LMP1, όπως έχει υποσχεθεί η Aston;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα 10 «μυστικά» του Mercedes-AMG Project One

Παράλληλα, ο Newey μίλησε για το πώς κατέληξαν στον κινητήρα της Valkyrie. Όταν τα σημερινά αγωνιστικά έχουν κινητήρες με λίγους κυλίνδρους και χαμηλό κυβισμό, ενώ η επερχόμενη Mercedes-AMG Project One θα έχει ένα τετρακύλινδρο 1.600άρι μοτέρ, είναι κάπως περίεργο το ότι η Aston Martin επιμένει σε έναν V12 6,5 λίτρων. Ο λόγος είναι τελικά… η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του, το καλύτερο «NVH».

Σύμφωνα με τον Newey, η επιλογή θα γινόταν ανάμεσα σε έναν V6 με ένα ή δύο τούρμπο, και σε έναν ατμοσφαιρικό V12. Ο δεύτερος είναι καλύτερα ζυγισμένος εκ φύσεως, οπότε είναι πιο εύκολη η στήριξή του. Παράλληλα, τα intercooler και οι σωληνώσεις ενός υπερτροφοδοτούμενου σετάπ ζυγίζουν αρκετά, οπότε αναιρούν το πλεονέκτημα βάρους του 6κύλινδρου. Η ομάδα αμφιταλαντεύτηκε αρκετά, αλλά τελικά επέλεξε τον V12 της Cosworth.

Υπενθυμίζουμε ότι ο ατμοσφαιρικός V12 θα έχει τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού μοτέρ της Rimac, οπότε η συνολική ισχύς θα αγγίζει τους 1.150 PS, τόσο στην έκδοση δρόμου της Valkyrie όσο και στην πιστάδικη AMR Pro.

Aston Martin Valkyrie AMR Pro

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube