Η 10η γενιά Honda Civic είναι εδώ

Η 10η γενιά Honda Civic είναι εδώ

Εντοπίστηκε στην Αγγλία το νέο Honda Civic στην τελική του μορφή, έτοιμο για τις εκθέσεις, χωρίς το παραμικρό καμουφλάζ.

Το νέο Honda Civic του 2017 εντοπίστηκε πάνω σε νταλίκα μεταφοράς στην Αγγλία, χωρίς το παραμικρό καμουφλάζ, έτοιμο να τοποθετηθεί στις εκθέσεις της εταιρείας.

Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που δημοσιεύει το Autocar δεν ξεφεύγει ουσιαστικά από το concept που η Honda μας είχε δείξει στο Σαλόνι της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Η πιο βασική αλλαγή που εντοπίσαμε με την πρώτη ματιά είναι η κατάργηση της διπλής κεντρικά τοποθετημένης εξάτμισης, την θέση της οποίας έχουν πάρει δύο μονές μπούκες, μία σε κάθε άκρη του πίσω προφυλακτήρα.

Στο κρύσταλλο της πέμπτης πόρτας, στο σημείο που τελειώνει η πλαϊνή βασική γραμμή και το τζάμι «τσακίζει» για να κατέβει προς τον προφυλακτήρα, εξακολουθεί να υφίσταται μια διακριτική αεροτομή, σήμα κατατεθέν του Civic τα τελευταία χρόνια. Και οι τροχοί είναι βαμμένοι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα.

Σύμφωνα με μαρτυρίες αναγνωστών από άλλη φορά που είχαν εντοπίσει το Civic να δοκιμάζεται, τα πίσω φώτα δεν είναι LED και δεν συνδέονται μεταξύ τους με την χαρακτηριστική γραμμή πάνω από την πινακίδα, όπως στο concept.

Το Civic hatchback, μια προεπισκόπηση του οποίου ήταν το concept που η Honda μας έδειξε στην Γενεύη, δεν θα διαφέρει δραματικά από την κουπέ και την σεντάν έκδοση που έχουν παρουσιαστεί σε κάποιες αγορές. H Honda λέει ότι το Civic 10ης γενιάς θα είναι 3 cm φαρδύτερο, 2 cm χαμηλότερο και 13 cm μακρύτερο από το σημερινό μοντέλο. Που σημαίνει ότι θα είναι 14 cm πιο μακρύ από το Ford Focus και 24,5 cm από το VW Golf. Οι πληθωρικές διαστάσεις αναμένεται να μεταφραστούν σε μία αντίστοιχα ευρύχωρη καμπίνα.

Το concept δεν είχε εσωτερικό, αλλά το 5θυρο αυτοκίνητο που είδαμε στην τελική του μορφή φορτωμένο στην νταλίκα μοιράζεται το εσωτερικό των άλλων δύο αμαξωμάτων. Με οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών στην κονσόλα και μια διάταξη οργάνων με αναλογικές ενδείξεις και μια οθόνη TFT.

Το Civic θα λανσαριστεί με τρεις κινητήρες, εκ των οποίων οι δύο είναι βενζίνης. Ένας τρικύλινδρος 1.0 και ένας 4κύλινδρος 1.5 με τούρμπο και VTEC. Τιμές απόδοσης δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, αλλά ο 1.5 βγάζει 176 PS στο αμερικάνικο σεντάν, ενώ ο 1000άρης αποκλείεται να βγάζει κάτω από 100 PS, ενώ αναμένεται να εκπέμπει και λιγότερα από 100 g/CO2. Ο 1.6 i-DTEC θα εξακολουθήσει, αλλά βελτιωμένος, με λιγότερους ρύπους και περισσότερη δύναμη, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα των 94 g/km CO2 και των 120 ίππων. Σε ό,τι έχει να κάνει με την μετάδοση, ένα εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο θα είναι η βασική επιλογή και ένα CVT θα διατίθεται προαιρετικά.

Το Type R, το οποίο είναι ακόμη υπό εξέλιξη, θα χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη εκδοχή του σημερινού δίλιτρου τούρμπο των 310 PS.



Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube