Δοκιμές στο Nürbrurgring για τη Mercedes-AMG GT ΙΙ

Δοκιμές στο Nürbrurgring για τη Mercedes-AMG GT ΙΙ

H δεύτερη γενιά της Mercedes-AMG GΤ που αποδίδει περισσότερους από 800 ίππους πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Nürbrurgring.

Oκτώ χρόνια ύστερα από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς της, η επιβλητική και η πιο σπορ πρόταση στην γκάμα της Mercedes-AMG ετοιμάζεται να περάσει στη δεύτερη γενιά που όπως είχαμε επισημάνει ήδη από το 2019 θα είναι υβριδική και τετρακίνητη. Η Mercedes-AMG GT που θα παρουσιαστεί επίσημα τον επόμενο χρόνο, θα βασιστεί στα μηχανικά μέρη της Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.

Ήδη το πρωτότυπο μοντέλο πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στη διάσημη πίστα του Nürbrurgring και παρά το βαρύ καμουφλάζ είναι εμφανής η σχέση της σε σχεδιαστικό επίπεδο με την πρώτη της γενιά. Έτσι, οι εντυπωσιακές γραμμές του κουπέ αμαξώματος παραμένουν με μικρές διαφοροποιήσεις όσον αφορά στον όγκο και τις καμπύλες που αυτές διαμορφώνουν στο σύνολο του αμαξώματος. 

Για την κίνηση της Mercedes-AMG GT δεύτερης γενιάς θα επιστρατευθεί το υβριδικό σύστημα της 4θυρης κουπέ Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.

Mercedes-AMG GT ΙΙ

Αυτό που θα αλλάξει ριζικά ωστόσο είναι το προφίλ της Mercedes-AMG GT σε μηχανολογικό επίπεδο τουλάχιστον για τις κορυφαίες εκδόσεις. Και αυτό διότι σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, για την κίνησή τους θα επιστρατευθεί το υβριδικό σύστημα της 4θυρης κουπέ Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.

Αυτό σημαίνει πως κάτω από το μακρύ καπό της Mercedes-AMG GT δεύτερης γενιάς θα βρίσκεται ο 4λιτρος, V8 και διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της AMG, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος για καλύτερη κατανομή του βάρους. Οι μπαταρίες του συστήματος θα έχουν χωρητικότητα 6,1 kWh και θα μπορούν να προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 12 km, με τη φόρτισή τους να μπορεί να γίνει και από οικιακή πρίζα ισχύος έως 3,6 kW.

Mercedes-AMG GT ΙΙ

Το σύνολο αναμένεται να αποδίδει περισσότερους από 800 ίππους (σ.σ. 831 ίππους αποδίδει η Mercedes-AMG GT 63 SE Performance) και φήμες θέλουν το σπριντ από στάση έως τα 100 km/h να πραγματοποιείται σε λιγότερα από 3,0”, με την τελική της ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 306 km/h.

Αυτές οι εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες και θα χρησιμοποιούν το 9τάχυτοκιβώτιο MCT Speedshift, ενώ οι πιο γήινες «βασικές» της εκδόσεις θα είναι πισωκίνητες και θα κινούνται με τη βοήθεια του βελτιωμένου κινητήρα M177 της υπάρχουσας γενιάς που χρησιμοποιεί ήδη η SL στις κορυφαίες της εκδόσεις και αποδίδει 580 ίππους. 

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube