Δίλιτρο και με τουλάχιστον 200 ίππους το επόμενο Volkswagen Polo GTI

Δίλιτρο και με τουλάχιστον 200 ίππους το επόμενο Volkswagen Polo GTI

Η κορυφαία έκδοση της νέας γενιάς του Polo θα αφήσει τον 1.800άρη TSI κινητήρα για τον 2λιτρο που γνωρίζουμε από το Golf.

Η νέα γενιά του Polo θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη χρονιά.

Μάλιστα οι βρετανοί συνάδελφοί μας το έχουν ήδη οδηγήσει σε πρωτότυπη μορφή, όπως ήδη διαβάσατε.

Με βάση αυτό το δεδομένο η κορυφαία του έκδοση με το διακριτικό GTI θα παρουσιαστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2018, προκειμένου να ισχυροποιήσει την εικόνα της εταιρείας μέσα στην όλο και πιο απαιτητική κατηγορία των μικρών GTi που έχει συμμετοχές όπως το Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport και το Ford Fiesta ST.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το πρωτότυπο Volkswagen Polo 2017

Όσο παράδοξο κι εάν ακούγεται αυτό –ειδικά με δεδομένο ότι το επόμενο Fiesta ST θα έχει 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 200 ίππων, η επόμενη γενιά του Polo GTI θα αφήσει στην άκρη τον εξαιρετικό 1.800άρη TSI που χρησιμοποιεί η σημερινή γενιά του μοντέλου, για χάρη του 2λιτρου που γνωρίζουμε από το Golf.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Volkswagen Polo GTI 192 PS

Δεν ξέρουμε ακόμα ποια θα είναι ακριβώς η ισχύς και η ροπή του, όμως θα πρέπει να θεωρούμε βέβαιο ότι οι επιδόσεις του συνολικά θα είναι ανώτερες από του σημερινού μοντέλου. Το πιθανότερο πάντως είναι ότι δε θα ξεπερνάει (αρχικά τουλάχιστον) τους 200 ίππους, αφού σε αυτή την περίπτωση θα δημιουργούσε μια εσωτερική απειλή για το Golf GTI σε επίπεδο επιδόσεων.

Πιστό στην παράδοσή του, το κορυφαίο Polo δεν αναμένεται να κάνει αίσθηση με τη σπορ αισθητική του, αντιθέτως όμως αναμένεται πιο ικανό από ποτέ στη σπορ οδήγηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTI Performance

Δεν έχουμε ακόμα καμία πληροφόρηση για το εάν θα διαθέτει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό με συμπλέκτη που ξέρουμε από το Golf GTI Performance, όμως σίγουρα θα έχει σπορ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και το σύστημα XDS που με τη βοήθεια των φρένων υποκαθιστά στο μέτρο του δυνατού ένα ελεγχόμενο διαφορικό.

[Πηγή Auto Express]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube