Διαρροή: Νέο FIAT 500
Δείτε το ηλεκτρικό 500 λίγες ώρες πριν από την επίσημη πρεμιέρα του.
Μετά από τη ματαίωση της Έκθεσης Γενεύης λόγω Κορωνοϊού, και καθώς η FIAT ετοιμάζεται να παρουσιάσει την ολοκαίνουρια γενιά του 500, φωτογραφίες του ηλεκτρικού μοντέλου διέρρευσαν στο διαδίκτυο αποκαλύπτοντας το σχεδιασμό του μέσα-έξω.
Το νέο FIAT 500 βασίζεται σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της FCA, και παρόλο που διατηρεί τις αναλογίες, τη σιλουέτα και τα κύρια σχεδιαστικά στοιχεία του προκατόχου του, είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο σχεδιασμένο από λευκό χαρτί.
Στο εμπρός μέρος παραμένουν τα χαρακτηριστικά διπλά στρογγυλά φώτα - ή τουλάχιστον το περίγραμμά τους - με σύγχρονα γραφικά LED τα οποία μπλέκονται με το αμάξωμα. Στη θέση του σήματος της FIAT στο κοντό ρύγχος, βρίσκουμε πλέον την επιγραφή 500 με δύο λωρίδες από χρώμιο σε κάθε πλευρά. Πιο χαμηλά στον προφυλακτήρα οι ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα έχουν κυψελωτό φόντο.
Στο προφίλ, το μοντέλο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στις αναλογίες, το σχήμα των παραθύρων με χρωμιωμένο πλαίσιο και παχύ κολωνάκι σε μαύρο χρώμα, αλλά και την ευθεία γραμμή χαρακτήρα που αποτελεί προέκταση της βάσης του καπό και ενσωματώνει τα πλευρικά φλας. Η νέα γενιά έχει πιο καθαρές γραμμές με ενσωματωμένα μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος, ελαφρώς φουσκωμένα φτερά και πιο διακριτικές χειρολαβές στις μεγάλες πόρτες. Την εικόνα συμπληρώνουν οι πολυάκτινες ζάντες μεγάλης διαμέτρου, αλλά και η υποδοχή φόρτισης που βρίσκεται στο σημείο που παλιά βρίσκαμε την τάπα βενζίνης.
Πίσω, το χρώμιο έχει εξαφανιστεί, τα φώτα έχουν πιο ορθογώνιο σχήμα και πιο μοντέρνα γραφικά LED, ο προφυλακτήρας έχει λιτή σχεδίαση και η πόρτα του χώρου αποσκευών απέκτησε ένα ρετρό φούσκωμα πάνω από την πινακίδα.
Η μεγαλύτερη αναβάθμιση εντοπίζεται στο εσωτερικό, το οποίο συνδυάζει στυλ, premium υλικά και προηγμένη τεχνολογία. Ένα διακοσμητικό με υφή μετάλλου αγκαλιάζει όλο το ταμπλό, στο οποίο βλέπουμε μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής, ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με στρογγυλό σχήμα, ένα όμορφο τιμόνι με δύο ακτίνες και δερμάτινη στεφάνη, αεραγωγούς που καταλαμβάνουν σχεδόν όλο το πλάτος της καμπίνας και μια πρακτική θήκη για μικροαντικείμενα κάτω από τα χειριστήρια για τον κλιματισμό. Στη θέση του λεβιέ ταχυτήτων βρίσκουμε πλήκτρα και μια ακόμα θήκη για μικροαντικείμενα με συρόμενο κάλυμμα.
Το νέο 500 θα παράγεται στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο, με ετήσιο στόχο τα 80.000 αυτοκίνητα. Η τιμή του ηλεκτρικού μοντέλου φημολογείται πως θα ξεκινά από τα €32.000 δικαιολογώντας τον premium χαρακτήρα του. Παράλληλα με τη νέα γενιά, η FIAT αναμένεται να κρατήσει στην παραγωγή και το προηγούμενο 500, ως μια πιο προσιτή εναλλακτική με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ήπια υβριδικά συστήματα. Περισσότερα θα έχουμε με την επίσημη ανακοίνωση της FIAT που αναμένεται εντός της ημέρας.