Διαρροή: Επίσημη μπροσούρα αποκαλύπτει πλήρως το επόμενο Suzuki Swift
Πρόσθετες φωτογραφίες και λεπτομέρειες για την επόμενη και επερχόμενη γενιά του Suzuki Swift διέρρευσε online από επίσημη μπροσούρα.
Όπως και με την προσφάτως διαρρεύσασα φωτογραφία του επερχόμενου νέου Suzuki Swift, στις νέες εικόνες της επίσημης μπροσούρας που επίσης διέρρευσε στο web, βλέπουμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σουπερμίνι χάτσμπακ πολύ πιο μοντέρνο από το σημερινό.
Στο εμπρός μέρος υπάρχουν μικρότερα φανάρια και ανασχεδιασμένη μάσκα και προφυλακτήρα, ενώ τα φώτα ομίχλης περιγράφονται από μαύρο πλαίσιο.
Στις υπόλοιπες ορατές λεπτομέρειες που είναι νέες προσθήκες στο αυτοκίνητο ξεχωρίζουμε τις μαύρες πίσω κολόνες, κάτι που είχαμε αντιληφθεί και στην προηγούμενη διαρροή, τα νέα πίσω φανάρια, του ανασχεδιασμένους αεραγωγούς και ένα πιο «καθαρό» και «premium» ντιζάιν για το ταμπλό.
ΔEITE AKOMH Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara 1.6 DDiS 4WD TCSS
Η μπροσούρα κατονομάζει τουλάχιστον έξι εκδόσεις -επιβεβαιώνοντας τελικά την ύπαρξη υβριδικών εκδόσεων- που αφορούν την ιαπωνική αγορά και που είναι οι Hybrid RS, RSt, RS, Hybrid ML, XL και XG. Μολονότι οι γεμάτες κόκκο φωτογραφίες κάνουν δύσκολο να καθορίσεις της διαφορές μεταξύ των εκδόσεων. Εκείνο που γνωρίζουμε πλεόν είναι ότι η νέα γενιά του Swift θα διαθέτει στην γκάμα των μοτέρ για κινητήρα βάσης τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη DUALJET των 90 PS, ενώ θα υπάρχει σε αυτήν και ο ισχυρότερος νέος 1.000άρης τούρμπο της Suzuki με τους 112 ίππους που έχουμε δει και στο Baleno. Όσο για το Swift Sport, εικάζουμε ότι εκτός τον 1.000άρη τούρμπο, ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει και ως επιλογή τον 1.400άρη τούρμπο των 140 PS που φορούν τα Vitara.
ΔEITE AKOMH Δοκιμάζουμε το Suzuki Baleno 1.0 BoosterJet
Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, το νέο Swift είναι αμφίβολο εάν θα προλάβει να ενσωματώσει στην γκάμα κάποιο μοτέρ από τη νέα οικογένεια κινητήρων ντίζελ που βρίσκεται υπό εξέλιξη. Αυτή ποικίλει σε δυνατότητες –από δικύλινδρο 800 cc σε 4κύλινδρο 1.500 cc, αλλά μέχρι στιγμής είναι έτοιμος μόνο ο κινητήρας 0,8 lt με τους 48 PS, που είναι ανεπαρκής για το βάρος και την κατηγορία του Swift. Οπότε, και αν εντάξει μοτέρ ντίζελ στην γκάμα του νέου σουπερμίνι της, η Suzuki θα αρκεστεί στον 1.3 MultiJet ΙΙ της FIAT με τους 75 PS.